Thursday, January 14, 2010

BPN SEDIA GEMPUR!!!




MELIHAT kepada situasi politik ketika ini, tidak kiralah apa sahaja bentuk spekulasi, manipulasi dan provokasi yang dibuat ke atas parti, perlu diingat bahawa landasan yang paling kukuh adalah kembali kepada asas dan perjuangan UMNO iaitu sebuah parti politik yang berjuang mendukung cita-cita kebangsaan Melayu demi mengekalkan maruah dan martabat bangsa, agama dan negara.

Kesemua pihak digesa memberi sokongan padu kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang mengilhamkan konsep 1 Malaysia kerana konsep itu dikatakan menuntut kerjasama dan penglibatan seluruh rakyat Malaysia.

Para sahabat sekailian sudah tiba masanya kita menumpukan kepada peperangan yang sebenarnya dialam cyber ini, iaitu menghancurkakan Pakatan Pembangkang! Apa yang penting kepada kita ialah kembali kepada perjungan asas iaitu untuk perpaduan BN sebagai satu landasan untuk terus memerintah negara seterusnya menyatupadukan masyarakat.

DENGAN INI SAYA MENYOKONG PENUH BLOGGER PEMBELA NEGARA (BPN) DI TERAJUI OLEH PANGLIMA PERANG CYBER SEBAGAI PEMIMPIN BARISAN SAF PERANG HADAPAN DI ATAS TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PEMBELA AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!
GEMPUR! GEMPUR! GEMPUR!!!

Salam Perjuangan 1Malaysia

BJ

3 comments:

10 BUDAK HITAM said...

10SBH juga dengan ini menyokong dan bersama-sama dengan BPN dalam peperangan di alam cyber ini untuk MEMBELA AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!

------------------------------------------

Menjadi followers di blog 10sbh di http://10sibudakhitam.blogspot.com, kami dahului dengan ucapan terima kasih.

Panglima Perang Cyber said...

terima kasih atas sokongan..

moga kita akan lebih bersemangat demi membela nasib agama bangsa dan negara kita..

Unknown said...

Teruskan Perjuangan sahabat!

BPN
GEMPUR GEMPUR GEMPUR!!!