Monday, March 1, 2010

PKR semakin hancur!




Anggota Parlimen Nibong Tebal Tan Tee Beng Isnin mengumumkan beliau keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) berkuatkuasa serta merta kerana "kecewa dengan kepimpinan parti itu".

Mengumumkan keputusan itu pada sidang akhbar di sini, Tan berkata beliau kini seorang wakil rakyat bebas.

Pada Rabu lepas, Tan menghadap Lembaga Disiplin PKR berhubung kenyataannya yang mengecam Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, dan juga kritikannya yang mempertikaikan kedudukan Dr Syed Husin Ali sebagai Timbalan Presiden PKR.

Bagaimanapun selepas dua jam menghadap lembaga disiplin, Tan akhirnya bersetuju memohon maaf kepada timbalan presiden parti, namun enggan meminta maaf kepada Lim.

Dalam pilihan raya umum lepas, Tan menewaskan calon Barisan Nasional, Zainal Abidin Osman yang juga penyandang kerusi itu dengan majoriti 3,087 undi.

Lain lain berita : PKR Pecah Berderai! Tan Tee Beng Umum Keluar Parti...

2 comments:

Aspirasi said...

Selamat Tinggal PKR.. berkuburlah kamu

10 BUDAK HITAM said...

Salam Sdr,

Parti Keadilan Rakyat semakin menuju kehancuran.Satu demi satu dilihat keluar dari parti pakatan rakyat ini.

Apakah signifikan nya pada Pakatan Rakyat di Perak? Barangkali isu yg menghimpit komponen PR ini ada hikmahnya pada PAS di Perak.

Nizar dilihat akan gunakan Sidang DUN Perak akan datang sebagai dalang ganti untuk mengaburi pandangan rakyat terhadap kepincangan PR.

Lihatlah nanti,segala wayang kulit, undang-undang rimba, pelakon terbaik anugerah skrin dan berbagai lagi bakal menggegarkan sidang dun perak 30 Mac!


--------------------------------------------------------

10 SiBudak Hitam Akan Terjah, Bongkar Dan Kerjakan !