Thursday, April 8, 2010

MIC bertanding di PRK Hulu Selangor - DS Najib..


Tak kiralah siapa wakil dari MIC atau UMNO yang akan diletakkan sebagai calon pada PRK di Hulu Selangor, Perjuangan tetap akan di teruskan!!! Tumpukan untuk kemenangan!

Keputusan yang diumumkan oleh PM Datuk Seri Najib Tun Razak dibuat atas semangat setiakawan dalam BN. Berilah kepercayaan kepada PM untuk pilih calon terbaik. Jangan fikir soal siapa jadi calon tetapi buat kerja!!! Berjuanglah untuk parti, bukan atas kepentingan seseorang!!

Elakkan mengkhianati parti dan sabotaj kepada parti sendiri. BN mampu berubah... Sedia GEMPUR!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

MARILAH KITA UCAPKAN SELAMAT JALAN KEPADA BN.

MASA MEMBUKTIKAN "KUASA MEMILIH ADALAH KUASA RAKYAK"

KITA TOLAK BN..
TIDAK BERMAKNA KITA BENCI BN.
TAPI SEBAGAI SENJATA BAHAWA KITALAH "KUASA RAKYAT".

BUKAN KUASA NAJIB dan ORANG ATASAN YANG TERLALU BERKUASA.

HARI INI, KITA UCAPKAN "SELAMAT JALAN BN", TAPI HANYA D'HULU SELANGOR.
LAIN TEMPAT "KUASA RAKYAT" YANG MENENTUKAN CALONNYA.

adam amin
Jerlun, Kedah

Anonymous said...

Najib terlalu confident dgn konsep 1 Malaysianya....dan menerima maklumat yg salah dari peringkat grass root di Hulu Selangor...tunggulah jawaban hasil dari keputusan nya ini (kuasa menghukum ditangan rakyat)...telah banyak cerita bagaimana wakil wakil bukan melayu yang menang di kawasan majoriti melayu mengkhianati kepercayaan dan sikap toleransi yg di beri dengan mempertikaikan balik hak dan keistimewaan melayu bumiputera dinegara ini...Tunggu lah kau NAJIB...hukuman dari rakyat melayu Hulu Selangor....kepada rakyat Melayu Hulu Selangor....sanggup kah anda bertoleransi lagi kalau akhirnya hak ekslusif anda nanti dipertikaikan oleh mereka dan bangsa mereka?

Lebai malang said...

Najib dan team nya masih ada masa lagi untuk menukar calun tak perlu guna pakai 1MALAYSIA dalam saat genting bagi MIC harus ingat Calun MIC PRU 12 tewas MIC baru kebah dari sakit parti pun belum kuat lagi macam mana nak dapat sokongan dari pengundi dari itu Najib harus letak calun dari UMNO kalau tak nak kalah jangan ingat 1MALAYSIA sudah kuat ini pasal undi org melayu mahu org melayu yg menjadi wakil mereka baru senang berurusan Zaman BN terlalu genting dari itu Najib harus dengar denyut nadi pengundi.