Monday, July 26, 2010

Kerajaan Selangor taburkan RM15 juta untuk membuat fitnah, rakyat Selangor terus diabaikan!

Oleh: Bro Jinggo

Tindakan Kerajaan Selangor memperuntukkan RM15 juta untuk program penerangan, menunjukkan ianya seperti 'cacing kepanasan'!! Pengumuman Khalid yang akan menyediakan sejumlah kewangan besar berjumlah RM15 juta untuk memperkuatkan media internet dan cetak tajaannya semata-mata bagi menangkis dan lawan media BN adalah sesuatu kerja gila.

Dari mana datangnya sumber dana berjumlah RM15 juta diperoleh, adakah dari hasil penjualan pasir yang sedang berleluasa sekarang ini atau daripada judi haram yang banyak terdapat di Selangor.



Sepatutnya Khalid mengutamakan keperluan rakyat yang telah memberi mandat kepada mereka menerajui negeri termasuk mengurustadbir kepentingan masyarakat tempatan seperti isu bekalan air yang akan menjadi masalah besar penduduk negeri Selangor menjelang 2013.

Apa yang dilakukan oleh Khalid ini adalah satu lagi bukti kepincangan pentadbiran pakatan pembangkang yang sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai hasrat dan matlamat mereka sendiri.



Selangor habis tanah dikorek dan pasir disedut, mereka mahu taburkan duit untuk membuat fitnah, provokasi dan propaganda yang memburuk-burukkan kerajaan sedangkan bukankah lebih baik jika ia dibelanjakan bagi membantu masyarakat dan penduduk tempatan.

No comments: