Thursday, January 13, 2011

Anwar beri seribu alasan, tak berani debat dengan Khairy!


Tranformasi politik baru Kepimpinan Khairy, berpolitik secara terbuka membuat tawaran debat kepada Anwar selepas Husam Musa (PAS). Biarlah rakyat yang menilai sejauh mana kebenaranya.

Namun seperti yang kita kenali, inilah Anwar Ibrahim pasti ada helahnya dan bermacam macam helah diciptanya untuk menipu rakyat!

Sewaktu Anwar menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dulu, beliaupun tidak mempunyai masa untuk terima cabaran debat ajakan dari PAS.

Kalau dulu Anwar cabar Mantan Perdana Menteri, Tun Abdullah disahut oleh Shabery, Anwar terima tawaran debat tersebut. Sekarang bila Khairy tawar diri debat, Anwar beri seribu alasan.

Bak kata Lokman Adam, Exco Pemuda UMNO, Sekarang Anwar guna slogan baru “Lari Tetap Lari”!!! Baca Lagi...

3 comments:

Anonymous said...

ANWAR BERI SERIBU ALASAN KE @ NAJIB YANG CARI ALASAN UNTUK BERKATA TIDAK. SI KHAIRY YANG JADI GALANG GANTINYA. KEH..KEH..KEH.

Anonymous said...

tak kesah la sape yg sambut.... isunye ttp sama....kan kan kan???

Anonymous said...

Saya amat menanti perdebatan ini kerana Anwar memang tak berani berdebat dengan sesiapa pon, lagi-lagi Khairy. Dia ingat dia terrer tapi semasa berdebat ngan Shabery Chik dulu satu Malaysia dah yengok macam mana dia di pukul oleh Shabery, sampai meleleh air lior...kesian.