Saturday, July 23, 2011

Khalid Selangor Ku Atau Selangor Gagap Ku... Ku...


Slogan baru yang diperkenalkan oleh Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim "SelangorKu" sebenarnya adalah Selangor Aku Yang Punya.

Di bawah kenyataan Khalid Ibrahim pada April 13hb 2008:

Mari kita bongkar pemberian secara terus projek-projek Kerajaan Selangor yang diberikan oleh Si Khalid Gagap Ku.. Ku...










Kehebatan "Selangor Ku" juga ialah beri projek kepada Cina ku... ku...

Dalam perkembangan lain, Abdul Khalid berkata kerajaan negeri sedang berunding dengan syarikat, ‘China State Construction’ bagi membaik pulih Sungai Klang dalam usaha menjadikannya sebagai kawasan hijau dan tempat membeli belah di sekitar bandar raya Shah Alam.

Mengulas lanjut mengenainya, Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Islam, Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor, Datuk Dr Hassan Ali berkata syarikat tersebut, mempunyai keupayaan teknikal dan berpengalaman luas serta layak untuk membangunkan Sungai Klang.

Melalui pertemuan dua hari dengan syarikat itu di Shanghai baru-baru ini, Hassan berkata beberapa perwakilan daripada China akan tiba di negeri ini untuk membuat tinjauan awal.

“Pandangan awal mereka berminat untuk bangunkan Sungai Klang. Syarikat ini merupakan syarikat GLC (syarikat berkaitan kerajaan) di China. Mereka ada keupayaan teknikal dalam bersama-sama membangunkan Sungai Klang.

Kenapa? orang Melayu tak mampu ke nak buat kerja ini ? Kontraktor Melayu tak mampu ke nak buat kerja ini. Kenapa kena bagi dengan kontraktor Cina ?

Baca artikel ini juga: Skandal Khalid Ibrahim, Eli Wong ?


4 comments:

Anonymous said...

Khalid gagap ni dah kemaruk lubang burit eli wong!

Anonymous said...

ada byk lg bro... kasi bongkar lg segala kejahatan khalid gagap ni...

UMNO PARTI PENJARA said...

Selangor tumpah darah BN?








'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. Pemimpin BN mcm PUKIMAK. FUCK Wanita UMNO
http://blog1Malaysia.blogspot.com/

Anonymous said...

Selangorku..rap Khalid, lagi baik.