Friday, August 5, 2011

Awas! Hackers Kembali Akan Membuat Serangan 24 Okt!


Kumpulan penggodam "Anonymous", yang mendakwa bertanggungjawab menggodam laman web kerajaan pada bulan Jun lalu, kini kembali dengan mengancam untuk melancarkan serangan baru pada 24 Okt.

Matlamat masa ini yang didedahkan melalui klip video YouTube 5,25 minit adalah untuk melemahkan kempen 1Malaysia Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Pada 24 Okt, Anonymous akan mengondam semua pelayan penguatkuasaan undang-undang dan mana-mana laman web yang menyokong konsep 1Malaysia, menurut kata mereka melalu dalam satu video you tube.

"Selagi Perdana Menteri masih memerintah, kita tidak akan berhenti dengan serangan ini. Video Ini adalah amaran sahaja anda. Selamat datang ke Red Oktober 'anda "," tambah video yang disiarkan oleh pengguna yang dikenali sebagai 1917comrade.

Tindakan ini boleh menggugat keamanan negara, jika mereka berjaya melakukan misi tersebut, rahsia kerajaan akan didedahkan. 

Kerajaan harus memperketatkan kawalan security laman web 1Malaysia dan kali ini jangan lepaskan "Anonymous" pengkhianat tersebut !

6 comments:

Anonymous said...

sah anwar mendapat dana dari yahudi untuk menjatuhkan kepimpinan PM Datuk Seri Najib.

Anonymous said...

depa pikiq depa ni hebat sangat, depa tak pikiq pula kehebatan kerajaan.. apa igt kerajaan nak lepaskan depa mcm tu saja... kita tunggu!

Anonymous said...

bagus... bagus... kita pun Anonymous! serang blog PM sekali itu wajib!

Anonymous said...

rasa bukan anonymous luar ni, anonymous luar dah disergah fbi, ni hackers malaysia yang gila glamer then "perguna" nama anonymous tu...

statistik serangan lepas, lebih 90 peratus serangan berasal dari dalam negara.... dan anti kerajaan

so ape lagi, pantau dan kalau serangan dibuat, kutip je hackers2 ni with gun pointed to their head....

Anonymous said...

Kalau ada ilmu tapi diguna untuk buat perkara keji maka Allah akan memadamkan 40 tahun ingatannya ingat janji Allah. Jangan esok cepat nyanyok.

Anonymous said...

nampak sgt pembangkang goyang dengan pentabiran PM! tuuiii! tak habis2 nak jd pengkhianat negara!