Wednesday, August 17, 2011

Gua Pun Sokong PAPA GOMO Saman Khalid Samad 8 Juta


Kecoh di IPP Petaling Jaya petang tadi bila Khalid Samad & the gang datang membuat laporan polis ke atas blogger PapaGomo atas tuduhan memfitnahnya berkaitan dokumen sita gereja DUMC oleh MBPJ. Berita tersebut boleh di baca di sini...


Selepas tonton video ini pecah perut aku dengar statement Khalid Samad...
Kecut perut jugak YB PAS ni dengan PAPA GOMO... Ha... Ha.. Ha.. 


Lokasi GDUMC. Sekarang siapa yang bohong siapa? MESTI baca pendedahan dendam Latheefa koya terhadap PAPAGOMO sepenuhnya di sini...

Gua juga turut menyokong saranan blogger 1Peluru  yang menyeru PAPA GOMO menyaman Khalid Samad sebanyak 8 Juta.....

1Peluru: Berdasarkan statement yang dibuat oleh Khalid Samad, PapaGomo juga mempunyai hak untuk menyaman MP Shah Alam itu kerana telah mencemarkan reputasinya sebagai seorang blogger tersohor sebelum polis sendiri memulakan siasatan. Khalid Samad cuba menjatuhkan kreadibiliti blog PapaGomo dengan membuat konklusi melulu blogger tersebut menghidangkan fitnah2 kepada pembacanya sedangkan siasatan dan perbicaraan berkaitan kes saman ini belumpun bermula.

Siapa yang betul dan siapa yang salah biarlah ditentukan oleh mahkamah... PapaGomo sendiri pastinya mempunyai bukti kesahihan dokumen2 tersebut yang akan dikemukakan di mahkamah nanti. Mustahil dia menyiarkan tanpa sumber sahih dan diyakini, Khalid Samad jangan cuba menutup kebenaran dengan hanya membuat laporan polis. Khalid Samad jangan cuma menamatkan 'lakonan' ini di luar pagar IPP sahaja, biar mahkamah tentukan Khalid Samad ataupun PapaGomo yang menipu!

Jadi gua seru di sini, PapaGomo juga harus menyaman Khalid Samad kerana telah mencemar kredibiliti dan reputasinya sebagai blogger, juga untuk mempertahankan maruah blogger2 proBN yang lainnya... Saman RM8juta Gomo, jangan tak saman!!

2 comments:

Anonymous said...

gua pun nk saman Khalid Samad....

Anonymous said...

kenapa pengarah MBPJ senyap je, yg cakap minah tu ngan khalid... MBPJ senyap apa cer??????