Thursday, August 4, 2011

Malunya... Pakatan Pembangang Nak Buat Sidang Tergempar Parlimen

Gua Din Pudu Raya lah....
Hari ni Gua Champion Depan Anak Nuar Berahim...

Malunya Aku.........

Anggota parlimen Pakatan Rakyat menuntut Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak memanggil sidang tergempar Parlimen untuk membincangkang isu pertukaran status penduduk tetap (PR) kepada warganegara dengan sekelip mata.

Ahli Parlimen Kubang Kerian Salahudin Ayub a.k.a Din Pudu Raya berkata mereka akan menghantar surat dalam masa terdekat kerana mendakwa perkara "khianat" itu "mengancam keselamatan dan kedaulatan negara".

"Kami beri masa seminggu kepada perdana menteri untuk menjawabnya," katanya dalam sidang akhbar ahli parlimen Pakatan di di ibupejabat pakatan di Petaling Jaya hari ini.

Menurut Salahuddin, sidang itu mestilah diadakan dalam bulan Ramadan ini juga.

KAH! KAH! KAH!

(oopppsssttttt bulan ramadhan tak boleh kutuk lebih-lebih :) gelakkan jer...... )

Ini MyPR Merah Pengkhianat

Din Pudu Raya tak perlu buat sidang tergempar dengan PM... Buat sidang tergempar dengan blogger pro-BN pun cukuplah... Din pudu raya sila baca artikel ini MyKad: Malaysiakini Terus Kantoi, Taraf Kewarganegaraan Empat Jam Tak Benar!

3 comments:

Anonymous said...

Datin JPN kata Mismah dapat kerakyatan pada 31/01/11 dari pengumuman Menteri.

Pada Selasa 02/08/11 pagi status masih PR ... bila petang baru ditukar Warganegara.

Lambat tu ... 6 bulan nak update status dalam komputer !!!

Atau ... komputer JPN ni jenis antik (tersangat slow motion) ... camne nak link dgn SPR 'biometrik' ... nanti mengundi menjadi sangat lambat ... ini ke yg dikehendaki.

Atau ... SOP JPN juga patut dikemaskini ASAP ... macam SOP SPR pun kena update gak ... siapa lagi ek ? ... JPM ? ... KDN ?

Anonymous said...

Ada macam macam komen berhubung isu Din Puduraya yang balun Isteri orang! Hahaha! Macam ni je lah! Untuk memudahkan hangpa semua yang tak percaya aku bagi cadangan hangpa pi tanya Yb Din Puduraya tu kenapa dia kerap naik Bas datang KL! Hangpa boleh tanya sekali dengan YB Mahfuz tu!

Anonymous said...

nak tahu jugak apa kata HASSAN ALI tentang video seks al jubury tu..