POLITIK HARIAN: Isu Murtad: Khalid Ibrahim Kalut... Enggan Dedah Laporan Penuh JAIS

Tuesday, September 20, 2011

Isu Murtad: Khalid Ibrahim Kalut... Enggan Dedah Laporan Penuh JAIS


Tak payah nak kalut dah Khalid... kalau tak nak dedahkan pun tak pe... blogger BN dah bongkarkan segalanya....

Tunggu je lah.. apa pula yang akan diputarkan oleh Khalid untuk menyelamatkan rakan sekutu DAPnya kali ini... nak menyuruk bawah meja tak boleh lagi, semua orang dah tahu apa aktiviti yang berlaku di gereja DUMC...

Dan segala bukti usaha murtadkan orang islam di DUMC sudah tersebar meluas... cuma yang memeningkan kepala Khalid sekarang ini ialah, macam mana nak cover line supaya tembelang yang pecah itu berbau wangi!

Bak kata Mat Sabu, "bau tu melekat kat muka abang mah......"

MB enggan dedah laporan penuh JAIS

Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim enggan mendedahkan isi kandungan laporan lengkap siasatan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) berhubung pemeriksaan gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) 3 Ogos lalu.

Katanya, "apa-apa pengumuman" mengenai laporan itu akan dibuat pada minggu hadapan".

Alasan Khalid, "Pagi tadi, saya berkesempatan mengadap dengan Tuanku Sultan. Saya menerima laporan dari JAIS (berhubung pemeriksaan terhadap DUMC).

"Saya juga minta laporan itu diserahkan kepada Tuanku, supaya baginda meneliti laporan tersebut, dan apa-apa pun, saya akan mengadakan perbincangan dengan Tuanku Sultan," katanya.

Boleh percaya ka? bukan sekali dua Khalid petik nama Sultan untuk menyelamatkan dirinya... sendiri mau ingat la...

1 comment:

Anonymous said...

ko sanggup gadaikan islam utk jaga sahabat neraka ko...sial ko khalid...

bila ko mati aku akan pi tgk mcmna azab yg ko nak dapat dari ALLAH TAALA...ko kena takut la skit sbb dlm byk2 org berdoa atas kezaliman ko pada umat islam akan termakbul...insyALLAH paling kurang pun seorang...

ko jawab la nanti...

pejuang hamas...