POLITIK HARIAN: Lepas Bapak! Anak Mat Sabu Pula Hina Polis! #marxsabu

Thursday, September 22, 2011

Lepas Bapak! Anak Mat Sabu Pula Hina Polis! #marxsabu


Selepas bapanya menghina pejuang bukit kepong, anak lelaki Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu iaitu Ahmad Saiful Islam, 23, pula menuduh polis menjadi dalang dalam cubaan membakar rumah mereka. 

Ini lah rupanya cara Mat Sabu mendidik anak-anaknya, membenci kepada polis yang menjaga keselamatan negara. 

Yang tak betulnya, anak perempuan Mat Sabu Nurul Huda pula pergi buat repot kat balai polis! tak ke bangang namanya tu? 


Huru hara lah...


Justeru itu Polis Diraja Malaysia (PDRM) menafikan dakwaan anak lelaki Mat Sabu itu.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, polis bersifat profesional dalam menjalankan kerja mereka.

"Orang menuduh polis macam-macam, jadi timbanglah sendiri. Pada saya bila satu kejadian berlaku, kita adalah satu agensi yang telah menekankan selama ini dan akan datang bahawa we are professional agency.

"Kita bersikap terbuka dan adil dengan semua pihak," katanya kepada pemberita selepas Majlis Pelancaran Triaj PDRM di Balai Polis Travers.

5 comments:

Anonymous said...

Ingat depa nak bakar bilik 121...

Anonymous said...

Ini memang keturunan tak hormat dan tak suka polis agaknya....

Anonymous said...

dalam phonesex, mat sabu ada sebut kote dia terus lembik bila elok nak main tiba2 HUDA ketuk pintu...haha confirm !!

Anonymous said...

Inilah hasil anak dari bapak yang suka jilat puki bini orang!!!

Anonymous said...

Betul Anon 6:53 begitulah jika Allah s.w.t tunjukkan kebenarannya. Mat Sabu ni kalau buka mulut aja dok maki orang. Dan phonesex tu dia dan report polis dari anak dia bernama Huda..sama-sama dah sah Mat Sabu jilat puki bini orang tak basuh muka.