Sunday, September 18, 2011

Video Seks Anwar: Dunia Sudah Terbalik? Papagomo Niat Jahat, AMK Lapor Polis!


Mungkin jiwa Anak Muda Keliru (AMK) ini semakin parah... apabila dikata dunia mereka sudah terbalik! 24-seven hanya taksub untuk Anwar Ibrahim hingga tidak dapat menerima kenyataan yang sebenarnya... 

Sepatutnya merekalah yang pertama melaporkan kepada polis untuk siasat pelaku video seks tersebut, bukannya buat laporan polis untuk menyalahkan orang yang menyampaikan laporan video seks tersebut (Papa Gomo).

Siapa sebenarnya yang berniat jahat? Rozan... rozan.. pandai sungguh kau mengambil kesempatan ya... tembak dari belakang berani la kau...  awat bila jumpa depan-depan kau terketar-ketar? bila nak sembang dikedai kopi ni?



Petang tadi Angkatan Muda Keadilan (AMK) membuat laporan polis terhadap penulis blog Papagomo yang menyiarkan klip video dua lelaki yang didakwa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah.

Laporan dibuat Timbalan Ketua Penerangan AMK Rozan Azen Mat Rasip di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi.




Ini berikutan dua klip video yang didedahkan Papagomo pagi semalam yang menunjukkan rakaman litar tertutup (CCTV) dua lelaki menuju masuk ke dalam dan keluar lif bangunan dipercayai sebuah hotel di Ampang.

Sehubungan itu, Rozan dalam laporannya mahu Papagomo disiasat berikutan penyebaran video tersebut yang dianggapnya berniat jahat sehingga mampu mengelirukan orang awam.

Beliau juga mahu penulis blog itu dikenakan tindakan kerana mengancam untuk mendedahkan lagi klip video yang berkaitan dengan isu ini pada masa akan datang.



Bagaiman pun Rozan percaya pelaku video seks itu Anwar Ibrahim!

Enggan mengulas teknikal kesahihan klip video itu, Rozan turut mendesak Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar membuat kenyataan bagaimana rakaman tersebut boleh berada di tangan Papagomo walaupun kes itu masih dalam siasatan polis.

5 comments:

Anonymous said...

hidup gomo! hidup jinggo! mcm cacing kepanasan budak2 pkr ni bila tengok video seks anwar tu!

Anonymous said...

Baghal juga AMK ni. Video lift tu diambil dari kes Datuk Trio dimana Datuk Trio telah mengaku bersalah. Video lift tu telah ditayang dlm court dan mana2 pihak pun boleh ambil maklumat untuk jadi bahan rujukan/bahan public. Kat mana yang salahnya??

Anonymous said...

sayang, diaorg bukannya bodoh tp sanggup berperangai bodoh semata2 untuk menjaga hati bos...kan baik klu bekerjasama ngan papagomo untuk merungkai isu tersebut dari berusaha untuk menghentikan sesuatu yg blh memberi tahu duduk perkara sebenar..adanya org mcm rozan ni lah yg membuatkan masalah ini tak dpt dicari pelaku sebenar..alasan pun kelakar kelirukan ramai org padahal papagomo nak hilangkan kekeliruan org ramai termasuk rozan sendiri..klu itu bukan anwar baguslah blh saman papagomo tp macamana klu memang lelaki itu anwar..ini yg patut di cari bukan hentikan usaha untuk mencari kebenaran...

Unknown said...

Ngkorang tanyalah bebudak banggang PuKiR tu..2x5 = ? (instead of sepuluh, depa akan jawab.."betul anwar menutuh, akan masuk jel sg buluh...")...hahahahaha...

Anonymous said...

hidup papa gomo ssungguhnya kamu sedang berjihad mendedahkan si penipu dan pembohong malaysia untuk semua rakyat malaysia biar rakyat mnilai jihad papa gomo insyallah jihad menentang kemungkaran...aminn