Wednesday, October 12, 2011

Semakin Biadap! Blogger Pembangkang Menghina Sultan Selangor!

Aku panggil dia chiaa je... sebab ada sejarahnya...

Inilah contoh terbaik blogger Pakatanis, mereka di ajar supaya membenci Raja-Raja Melayu... Meraka mahu hapuskan kuasa Di Raja!

Kemarahan yang diluahkan oleh blogger sahabat CTS:

Bangsat dan kurang ajar. Itulah perkataan yang boleh diberikan kepada blogger perempuan yang dikenali sebagai Ameno World. Cubaan beliau untuk menghina dan memburukkan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah, terserlah apabila menyiarkan posting di dalam Facebook, berunsur sindiran ke atas titah Tuanku Sultan mengenai isu gereja DUMC. Sebelum ini barua Pakatan Haram, Prof Kangkung Aziz Bari, yang disebut-sebut sebagai calon Pakatan Haram di dalam PRU13, pernah mempertikaikan keputusan DYMM Sultan Selangor mengenai isu yang sama.


Apa yang tidak kena dengan gambar berkenaan. Apakah Tuanku Sultan harus menolak pelawaan Rakyat jelata dan tetamu asing untuk bergambar hanya kerana mereka berpakaian seksi. Perlaksanaan undang-undang Negara semakin hari semakin menipis, senipis kulit bawang. Semua pihak bebas menghina dan mengkritik Tuanku Sultan, yang menjadi teras Raja berpelembagaan, di dalam negara Malaysia yang berdaulat.

Biadap! Memperlekehkan Istana Di Raja


Terdahulu betina ni mempersoalkan kos membangunkan semula Istana negara, dengan secara sinis juga betina pembangang ini membidas dan mempersendakan Raja-Raja melayu. Baca di sini...

Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) perlu mengambil tindakan tegas terhadap blogger pembangang berhubung kes menghina Sultan ini... Ini kerana bukan sekali dua, malah sudah beberapa kali dia menghina Sultan dan Raja-Raja Melayu...


Stay in touch with Bro Jinggo

7 comments:

Anonymous said...

budak ni byk sgt makan duit haram dari DAP tu la pasal jd mcm ni!

Anonymous said...

tak habis2 melantak wang haram dap dan yahudi..sebab tu jadi camtu betina tu..

muiz said...

SKMM perlu ambil tindakan segera, semakin dibiarkan semakin melapau perangai budak ni!

Kote Anwar said...

Can I Fuck her?

Anonymous said...

ade kenangan pahit ngan royal family kot...kot2 cinta x berbalas ke?hihii....

Anonymous said...

biarkan le.mungkin dia belum bekerja lagi. jadi PA Ketua Umum PKr bagus juga

Anonymous said...

amenoworld ni bukan perempuan tu... somebody yg ada kepentingan jugak dlm organisasi kerajaan