Saturday, November 5, 2011

12 Anak Angkat Tun M, Mazhar Mahathir Gay Suck!


Adesss naik bulu roma aku tengok pasangan sejenis ni... macamanalah diaorang ni mempunyai perasaan syok sama sendiri?

Budaya gay atau meliwat dan juga lesbian adalah sesuatu yang jelas dimurkai Allah hingga kemurkaan Allah itu diterjemahkan dengan menghapus serta memusnahkan satu kaum.Murkanya Allah terhadap penggemar seks songsang hingga Nabi Muhamad S.A.W tidak mengaku umat terhadap golongan-golongan seperti ini.

Pasal kes budak gay ni, kini sudah tersebar meluas di internet memburuk-burukkan Tun Mahathir @ Che Det dengan bermacam-macam fitnah dan tomahan yang tidak berasas... Puak pembangkang memang tunggu peluru macam ni untuk mencanai nama baik Che Det... 

Tapi betul ke Che Det ada anak yang bernama  Mazhar? yang aku kenal hanya Dato' Mukhriz, Dato' Mokhzani dan Datin Paduka Marina Mahthir saja.... 

Setelah aku membaca beberapa blog baru lah aku mendapat kesahihannya bahawa Mazhar Mahatihr ini hanya lah anak angkat Che Det... Inilah namanya anak yang tak kenal untung! Memalukan mak bapak saja mamat ni! Patutnya biar je budak ni merempat dulu, baru dia tahu apa itu erti kehidupan dan menghargai sebuah kehidupan yang sebenarnya!





Berikut adalah petikan yg diquote dari laman Myspace Mazhar Mahathir

Mazhar's Details
Status: In a Relationship
Here for: Dating, Serious Relationships, Friends
Orientation: Gay


Banyak lagi pendedahan mengenai mamat ni, tapi aku malas nak semakkan blog aku dengan story budak gay suck ni!!!

Patut la... Marina sibuk perjuangkan Merdeka Seksualiti!

12 comments:

Anonymous said...

bodoh bangang punya budak ni!

Anonymous said...

itu la dulu tuduh anwar gay...allah balas kene kat anak mahathir sendiri...khakahkahakhak...itu baru balasan dunia belum akhirat lagi....

Anonymous said...

anon 11:09 tak tahu baca ke? itu anak angkat lah! jgn buat fitnah

Anonymous said...

perkara ini perlu diminta penjelasan dari pihak yg berkaitan..

Anonymous said...

salam semua,

sape sape pun boleh menyamar jadi anak mahathir... kau letak je nama dia dan bin kan mahathir... aku pun boleh letak nama aku sebagai nurul izzah, dan aku pun boleh sokong gay ni.. korang percaya ke? Mahzar Mahathir ni gelap sikit orangnya, bukan macam ni.. ini bukan Mahzar... rasanya dia pakai cermin mata, rambut pendek ... ni bukan ni... ni mesti nuar brahim menyamar jadi mat gay ni.. podah!

Anonymous said...

hahahahahahaha!!

Anonymous said...

mcm2 boleh jadi...sesiapa pun boleh mengaku anak mahathir..

Anonymous said...

Kepada anonymous di atas,

Betul, ini ADALAH Mazhar Mahathir. Aku pnah jumpe die personally, dan aku mmg friend dgn die kat Facebook. so aku ade access sume gamba2 die. ckp je ape korang nk aku buktikan.(kesimpulannya aku mmg jenis makan kawan la hahaha) tapi takpe ntuk kebaikan die gak.

magn said...

memang bodoh betul orang dumbno ni, memangla bukan baka madey tapi dia bela budak itu dari bayi and kira didikan madey juga la.anak mkandung dia yg lain apa kurang, marina,mukhriz and mirzan semua ada isu2 masing...yg panjang kalau nbak cerita kat sini.

harap blogger2 upahan dumbno yg ada sedikit asas agama ambil iktibar dan percaya kepada janji allah.

makbul doa arwah ustaz fadhil noor..

Anonymous said...

magn..amboi..sedapnya berckp magn..tun m bela budak tu pun dh kira baik..budak tu dh besar weh, dosa dia tanggung..bukan tun m nak kena galas dosa dia..abis tu, yg anak tuk imam murtad, alfian gay tu semua salah mak bapak la ye..elok sikit ko berckp tu..budak2 kalau ditatang bagai minyak yg penuh masa kecik boleh lg turut kata..tp bila dia dh besar, dh bergaul sana2, pucuk pangkal diri masing2 gak..ko duk bckp camni tak mustahil satu hari nnti anak ko plak jd cam tu? Dan ko plak yg dipersalahkan...ko nk cam tu?

Anonymous said...

Ini lah orang melayu seperti kau penulis blog ini yang suka jaga hal tepi kain orang. Gunakan Islam sebagai senjata untuk menyibuk & maki hamun hal peribadi orang! Memang Melampau & Bodoh! Diri kau tu Malaikat Ke?

Anonymous said...

Sibuk Hal Orang Lain, Melayu Nombor Satu!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates