Wednesday, November 9, 2011

9 Zarina Ann Julie Beraksi Seksi di Majalah FHM Indonesia



Zarina Ann Julie yang pernah gemparkan Malaysia dengan gambar bogelnya dengan pakwe dulu kini kembali lagi dengan aksi panas di Majalah FHM Indonesia. Nampaknya Zarina tidak pernah serik untuk melakukan aksi-aksi berahi yang bakal mengugat keriernya. Terdahulu Zarina menyepikan diri setelah isu gambar pakai bikini di tepi kolam renang tersebar. Kini nama Zarina baru nak naik kembali, dah buat hal balik....

Apa nak jadi lah minah ni?

Gambar terdahulu, berahi di tepi kolam...

Gambar-gambar yang mengundang kontrolversi panas!!

9 comments:

Anonymous said...

budak ni suka kena jilat kot... minta bob lokmat azankan dia sikit....

Anonymous said...

wooooooo ompoteh ko melayu ni????? mengucap panjang aku!!!!!

Anonymous said...

benda dah hancur kena wat promote balik...he he

Anonymous said...

Anuwar Berahim mesti suka ni..... dapat kat dia mmg lenjan di kejakannya...

Anonymous said...

Too bad, such a immoral bitch! Parents pun satu masalah jugak, knowing their own daughter behaved like slut, have some words to her lar.. Sigh.. Probably she wanted a place in hell kot..

Anonymous said...

Too bad, such a immoral bitch! Parents pun satu masalah jugak, knowing their own daughter behaved like slut, have some words to her lar.. Sigh.. Probably she wanted a place in hell kot..

Anonymous said...

Pelik ya Hobi budak ni..lepas ni entah apa pulak dia nak tunjuk kat semua org lgi..Sepatutnya Mat Sabu kena azan budak ni???

Anonymous said...

JOm kita makan masakan asam pedas kaw kaw kat Nilai.... restauran emak dia

Anonymous said...

ini artis malaysia semua poyo..bajet2 holywood je..jauh panggang dari ap la kawan..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates