Tuesday, November 15, 2011

Zarina Ann Julie Dedah Body Kerana 3500 USD


“Saya sangat bersyukur dapat tawaran berlakon selepas segala penghinaan yang saya terima. Mak saya cakap, doa orang teraniaya akan termakbul,” ujar Zarina Anjoulie memulakan perbualan.

Ditanya mengenai respon rakyat Malaysia terhadap gambar separuh seksinya yang tersiar di Majalah FHM Indonesia. Zarina menjelaskan, “Basically, buat photoshoot itu ataupun tidak, saya tetap akan dikutuk. Even sudah lama saya tak berlakon pun, tetap kena kutuk dengan orang. Its like pakai dress pun nak komen, sedangkan artis lain yang terdedah sana-sini, tak ada pun orang nak cakap apa-apa.”

“Saya dapat 3500 USD untuk sesi fotografi tersebut, bukan nak jual badan, tapi orang bayar untuk saya buat kerja. Memang dari dulu saya minat modelling, daripada saya kena kutuk baik saya kerja dan buat duit,” ujar Zarina penuh kecewa.

“Sebelum ini saya selalu merayu, minta maaf pada semua orang. Tapi tak ada orang yang kisah, orang tetap bencikan saya, so apa saya boleh buat? Bukanlah semua orang benci, ada juga yang masih sokong saya.Sekarang ini, saya suka menjadi diri saya sendiri dan tak perlu berpura-pura macam artis lain.”

Zarina juga menjelaskan bahawa dia tidak pernah menyembunyikan mengenai sesi fotografi dia untuk FHM. Dia mengaku bahawa peminatnya di Twitter adalah yang pertama mengetahui tentang hal ini.

Hebat betul jawapan Zarina ni... Kerana duit dia sanggup lakukan apa sahaja... Tak kisah walau kena kutuk sekali pun... 


Kalau nak cari duit pun, jangan malukan orang Islam Zarina!!! 

Lagi gambar-gambar seksi Zarina...

8 comments:

Anonymous said...

Betul tu mengadaikan maruah diri sebagai saorang islam dengan harga yang sebegitu, apa lah ayat yang dia nak jawab masa di padang mahsar nanti, ibu bapak yang sama sama bersubahah dengan anak akan juga menerima balasanya, dia tak takut pada api neraka astaufirallahalazim... taubat lah jika kau seorang islam..

Anonymous said...

Hahaha,ak tak leh handle dgr word "DOA" dan "TERANIAYA" tu,ayt tak blh blah la weiiii!!! Dgn berpewatakan camni dan gambo yg jauh menyimpang dr landasan islam..ntah camne cara ko berdoa pon ak x tau la..mnjatuhkan maruah!!

Anonymous said...

aku ada rm300 bleh dpt tubuh dia ka

Jumi said...

Kalau tak suka, jangan tengok. Tak payah nak caci dia tak tentu pasal. Awak semua ni baik sangat ke- gerenti masuk syurga? Kau orang dah tengok puas-puas lepas tu ada hati pulak nak kutuk dia. Kalau rasa diri tu baik sangat, Islam sangat- bagi dia nasihat yang ikhlas. Itu pun kalau awak tu tak pernah buat dosa dan rasa layak nak bagi nasihat pada Zarina.

Anonymous said...

it's not islamic...and it's not our culture....

Jumi Kunjik said...

Dei Jumi, diam la dei kunjik. Jangan nak nasihat orang, ko tak suka gi baca surat kabar harakah merekah kasi pecah hahaha. Salah tempat nak tunjuk pandai tapi bongok punya kunjik Jumi hahaha.

Anonymous said...

betul ckp jumi..dan lg 1..korg sebarkan gambar die ni elok sgt ke..mengaibkan die lg..bg org lain tgk..mcm korg plak yg jual die...zarina mmg salah...dari korg post, sebarkan lg..tah2 die ade niat nk berubah korg tambahkan lg dosa korg..mane ade manusia yang sempurna...mungkin die sedar dan nk berubah..kite org islam se elok2 nye doakan supaya die berubah..bkn mengutuk sebarkan gambar2 die cmni plak...korg tmbh dosa kering lg je...

setiap hari aku dilihat..siapa..?? said...

doa org teraniaya...????..kalu dah terangx merosakkan maruah dan harga diri..teraniaya apenye..masaalahnya tak mahu tahu hukum Islam..agaknya USD tu bole buat bayar utk masuk syrga nanti kot...lupakan...hanya sekujur badan kaku berbalut lapisan kain putih bersih..tiada lapisan simen berjubin atau marmar dilantai..hanya tanah merah berbatu atau berpasir atau berlumpur atau tanah hitam dek kerana terlalu banyak saham panas semasa hidup..hilang kemegahan duniawi..dilupakan dan apabila nama disebut maka orgx akan berkata.."oh..die ni...." atau "oh..pempuan sexy nih..kesian..."..maka aku mahu turut mendoakan kebaikan..semuga die ni cepatx bertaubat dan insaf..sementara masih ade ruang utk melakukannya..kebanggan diri muda tak kekal lama..suatu masa usia menjejaki tangga..tidak mahu turunx..mahunya terus naik..naiknya menurunkan saham glamor..la;u masa tu baru nak teringat..masih bole..entahkan sempat..entahkan tidak...ampuni dan kasihanilah die wahai Tuhan ku..amiiinn.