Monday, December 26, 2011

500 Ahli AMK Hulu Kelang Sertai UMNO

Salam perkuburan kepada PKR

Yang masih berada dalam parti PKR tunggu apa lagi? masih belum terlambat untuk berubah... Chegu Bard pun... dah nak blah masuk DAP!! Takkan korang nak tunggu sampai lebam? sesungguhnya pintu UMNO sentiasa terbuka... mari lah ramai-ramai sertai UMNO!

500 ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) Hulu Kelang keluar parti dan menyertai UMNO ekoran kecewa dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang didakwa tidak menunaikan janjinya.

Mereka menyerahkan borang keanggotaan untuk menyertai UMNO kepada Ketua UMNO Bahagian Gombak, Abdul Rahim Kamarudin di sini, semalam.

Jurucakap kumpulan itu, Mohd Jefry Sallehuddin berkata, beliau dan rakannya keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pembangkang.

“Saya kenal (Ketua Umum PKR Datuk Seri) Anwar Ibrahim sejak 13 tahun… dua kali saya masuk ISA (Akta Keselamatan Dalam Negeri) dan 16 kali saya masuk penjara… tapi mulai 2 Oktober, saya bersama 500 anggota AMK nekad keluar parti untuk sertai UMNO,” katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang berkenaan.

Dalam pada itu, Abdul Rahim berharap lebih ramai anggota pembangkang menyertai UMNO kerana perjuangan pembangkang hanyalah sia-sia.

4 comments:

Anonymous said...

wow! ramai tu 500 org beb!! hancur PKR macam ni!

Anonymous said...

500 tu belum ramai lagi. Harap-harap lepas ni yang tinggal ketua cabang dan ranting aje. Tinggalkan belen 25 orang cukup le. Itu macam baru bungkus PKR.

Anonymous said...

Cabang reput lerrrr

Anonymous said...

Alhamdulillah, Akhirnya ramai yang dah sedar. Walaupun BN kelihatan defensif kerana yang buka hati mereka itu adalah ALLAH jua. Tunggu masa it's PAY BACK TIME. Allah mendengar rintihan orang-orang yang teraniaya dek fitnah melampau mereka sedangkan bila dah berkuasa, bertindak seperti melepas kentut ditangga jer!!!Apa pun tak boleh...apa yang kita ada dirembat oleh puak lain...Moga ALLAH bantu kita titik mereka sampai lebam...tak bernafas lepas PRU13