Thursday, December 15, 2011

15 Biawak Hidup : Pejabat Syed Ali Alhabshee Digegar NGO !


Seramai lebih kurang 80 orang daripada pelbagai NGO telah hari ini menyerbu Pejabat Dato’ Syed Ali Alhabshee, Ketua UMNO Bahagian Cheras di pejabat beliau di Jalan Peel, Cheras berkaitan kenyataan beliau yang mengumpamakan Dato’ Sri Shahrizat Jalil dan keluarganya ‘Biawak Hidup”.

Pada mulanya, beliau menyangkal dakwaan tersebut dan setelah di desak beliau mengaku dan berjanji akan memperbetulkan kenyataan tersebut secepat mungkin menggunakan blog beliau umnobahagiancheras.blogspot.com.

Hadir di bantahan tersebut adalah Persatuan Gabungan NGO Malaysia, Persatuan Bekas Tentera Malaysia, National Women Entrepreneurs of Malaysia (NAWEM), Kelab Sahabat Kebajikan Nusantara.

Ini cuma desakan dari Gabungan NGO, belum lagi dari Wanita UMNO yang naik angin!

15 comments:

Anonymous said...

Apasal mulut syed ali ni mcm gampang?
Kita tengok siapa yg biawak hidup nanti!

syed ali bangkai said...

kalau nak suruh kaat ijat undur sekali pun, x payahlah nk gelar kak ijat dan keluarganya biawak hidup! engkau tu apa syed? bangkai hidup ke?

Anonymous said...

tak kiralah biawak hidup ke apa... SHARIZAT JALIL PERLU LETAK JAWATAN!!!

Anonymous said...

aku tgk muka syed ali yg mcm biawak adalah!

Anonymous said...

Shahrizat diam je orang kutuk dan suruh dia letak jawatan. Dengan kuasa Allah, dia dipilih rakyat semula. Padan muka penjaga biawak.

Anonymous said...

bro jinggo blogger upahan!

Anonymous said...

tak macam bangsat jer aku tengok politik diaorang ni.... musuh punya laa banyak kat luar... yang kat dalam parti plak dia tibai semacam!!!... musuh kat luar tu menyalak2 tak nak tibai...deiii..UMNO..PRU13 dah dekat laaa..yang ko pegi ber[arang sesama sendiri siapa suruh!!!apa laa BODO!!!

Unknown said...

Apa la syed ali ni umno dgn umno pun nak tibai kalau org panggil family dia mcm tu mesti marah punya ukur la baju dibadan sendiri

Unknown said...

Apa la syed ali ni umno vs umno kalau org gelar family kau mcm mans

Anonymous said...

ini akibat gila kuasa.....melayu mudah lupa...

jagclash11 said...

memang tak patut pun sebut perkataan begitu...orang lain pun ada perasaan...ada pengaruh..

Anonymous said...

apa la nak bising2...yang duk makan harta rakyat mmg biawak hidup pun....kah kah kah

tggu election je la oitttt nak benamkan parti biawak hidup...kah kah kah

Anonymous said...

Kenapa korang perlu marah sangat dengan Syed Ali ni? Aku setuju dengan kenyataan beliau. Memang Shahrizat Jalil tu biawak hidup!
Sebab isu NFC tu la antara modal paling kuat yg pembangkang haram jadah guna nak hentam BN.
Shahrizat Jalil MUST GO!

Anonymous said...

Hahaha syed Ali nampak mcm pucat saja durum pun dah macam budak sekolah syed mulut jags ah kak ijat pun kena panda kawal keadaan

Anonymous said...

tak ada kes NFC pun dah kalah...apa lagi dgn kes NFC.....tak menang punya

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates