Wednesday, December 14, 2011

Chegu Bard Mungkin Terminum Air Kencing AnuWar... Jadi Bodoh Seumur Hidup !


Chegu Bard kaki kelentong masih cuba membuktikan dirinya adalah aset kepada PKR. Terbaru, Chegu Bard menubuhkan sebuah gerakan yang dipanggil Asal Bukan UMNO (ABU). Tujuan penubuhan gerakan ini tidak lain dan tidak bukan semata-mata untuk menjatuh dan memburukkan UMNO.

Jika dikaji kembali, agak banyak juga pertubuhan yang disertai oleh Chegu Bard untuk menjatuhkan UMNO. Antara yang paling popular ialah SAMM. Tetapi sayangnya kerana setiap pertubuhan tersebut masih tidak mencapai apa-apa kejayaan melainkan hanya ahlinya seperti Chegu Bard yang seronok sendiri.

Perlu diingatkan bahawa Chegu Bard semakin terdesak untuk membuktikan kehebatan dirinya kepada Anwar Ibrahim. Selepas ditolak mentah-mentah semasa pemilihan Ketua AMK yang lalu, Chegu Bard dilihat meroyan-royan seperti orang mabuk air ketum untuk mencari mangsa untuk difitnah.

Seharusnya Chegu Bard lebih sedar bahawa dirinya hanya “nobody” di dalam PKR yang semakin lama semakin rebah. Sampai bila agaknya Chegu Bard perlu sedar dengan situasi dirinya itu? Kesian juga apabila kita melihat orang seperti ini yang cuba untuk melakukan apa sahaja untuk membuktikan dirinya berguna. Tapi apakan daya, Chegu Bard telah membuktikan kebodohan dirinya kepada umum dengan menyertai PKR atau dengan kata lain pencacai Anwar Ibrahim. -N9kini

Berita terdahulu: ABU Bukti Pakatan Haram Takut UMNO !

1 comment:

Anonymous said...

patutlah Chegu Bard tu asyik kalah je pada Samsul Iskandar @ Sam ketot didalam pemilihan parti PKR. Sekurang-kurangnya, Samsul Iskandar tu cerdik sikit dari chegu bard dalam hal-hal buat kerja bodoh ni..