Thursday, December 15, 2011

Isu Panas : Chegu Bard Dan Rashid Tersingkir Dari Senarai PRU-13 PKR !

Sayonara... Motong gotah la jawab eh....

Terkini... berita yang terhangat di pasar... Portal N9kini.net melaporkan Chegu Bard atau nama baculnya Badrul Hisham Shaharin dan Rashid Latif akan digugurkan sebagai calon PKR pada Pilihan Raya Umum 13 (PRU 13).

Mungkin juga ini lah pembalasan untuk orang yang kaki fitnah orang sana sinun...

Benar rupanya khabar khabar yang bertiup dan ini lah puncanya mengapa Chegu Bard terpaksa sakau apa juga yang ada untuk menarik perhatian Pusat dan juga Anwar Ibrahim kerana Bard bukan lah “winnebale” candidates bagi PKR lagi. Bard terpaksa menjadi jaguhan untuk membuktikan bahawa beliau masih relevan dalam PKR atau boleh sajalah lupakan PKR jika usaha menarik perhatian Bos PKR gagal lagi.

Dua nama yang disebut sebut akan digugurkan oleh PKR Pusat pada PRU13 nanti adalah Chegu bard dan juga Rashid DUN PKR Ampangan dan akan digantikan dengan muka baru. Dikatakan PAS akan mengambil kerus Rembau dalam usaha tukar suka sama suka. Rashid pula dikatakan tidak perform dan menjadi libiliti kepada PKR dan dikatakan Rashid juga tidak berminat untuk meneruskan kerjaya sebagai wakil rakyat.

Sumber yang rapat mengatakan , jika usaha ini gagal kemungkinan besar Bard akan bertanding atas tiket DAP jika mendapat restu dari Pusat dan jika tidak Bard mungkin akan bertanding atas kerusi bebas.

4 comments:

Anonymous said...

Chekgu Bard dilihat tidak relevan menjadi calon memandangkan dia tidak dikenali dan hanya menjual dirinya melalui siri tuduhan dan serangan yang tidak berasas terhadap Rosmah Mansur seperti tuduhan cincin walaupun akhirnya diketahui umum bahawa cincin berkenaan adalah satu bahan pameran.rakyat tidak memerlukan pemimpin seperti ini untuk mewakili mereka.

Anonymous said...

eloklah masuk DAP! muka pun dh macam babi!

Anonymous said...

Parti yang layak memerintah negara pada masa akan datang adalah Parti Gabungan PAS, PKR & DAP ( PAKATAN RAKYAT ).
Sila Promosikan Halaman Ini. Cadangkan pada rakan-rakan anda ok !!!
Himpunan Rakyat Malaysia Yang Mahukan Pakatan Rakyat Memerintah Malaysia Pada PRU Akan Datang. Tumbangkan Barisan Nasional & Gantikan Dengan Pakatan Rakyat.
Kami Boikot Utusan Malaysia, UMNO Kaki Fitnah, Gelombang Reformasi II, Perajurit Keadilan, Kami Boikot Buletin Utama TV3

Anonymous said...

masuk DAP pasai muka dah macam babi?
awat tak kata mic partai todi
mca partai judi? hehehe

bongok nak mampuih...hehehe