Saturday, December 17, 2011

27 Pelajar Hilang Di Dublin Rupanya Kahwin Lelaki Gay!


Baru-baru ini kita digemparkan dengan kehilangan pelajar perubatan Malaysia di Ireland. Ahli keluarganya lebih lapan kali berulang alik pergi mencari Alif Alfian Rosli namun gagal.

Pelajar tajaan Petronas ini gagal dihubungi malah langsung tidak berhubung dengan keluarganya.

Hari ini punca segala kehilangan pelajar pintar ini terdedah apabila dikhabarkan beliau sudah berkahwin dengan seorang lelaki di Dublin.

Bayangkan bagaimana perasaan ibu bapa pelajar ini yang terlalu risau akan kehilangan anak selama 8 tahun tetapi digemparkan dengan berita yang menghayat hati ini.

Berkahwin bukan masalah, tetapi Ariff Alfian Rosli telah pun berkahwin dengan seorang lelaki yang dikhabarkan bernama Jonathan di Dublin, Ireland.

Ariff Alfian Rosli yang sedang belajar di University College Dublin sebelum ini telah dikhabarkan hilang oleh ahli keluarga.









Aku pernah siar berita kehilangan mamat ni dulu : Perlu Bantuan Seorang Bapa Dalam Kesusahan.. Anaknya Pelajar Perubatan Hilang di Dublin 

Hari aku nak cakap pergi jahanam la lu bro! betul-betul bangsat budak ni! Mak bapak dia susah hati pasal keselamatan dia... dia syok main kunyit!! nak je aku carut 1000 kali!

27 comments:

Anonymous said...

memang siallll...

sia2 aku ambik tahu crita ni...

mintak2 lepas ni dpt crite budak gay ni mati kena hiv.... memalukan mak bapak

pada keluarga malang ni byk2lah bersabar

Anonymous said...

ini semua ajaran anwar al-jubri!

Anonymous said...

kimak nye budak. mak bapak ko susah2 pasal ko, ko dok 'nuar' dgn laki kt sana. pegi mampos la ko. ko jgn balik dh sini. buat malu je

Anonymous said...

apa masalah berjubur ada kaitan dengan nuar..orang tak beragama yang cakap tu kot...ini masalah sosial penanda agama sudah tak penting...

Anonymous said...

Nak tunggu ulasan dan komen Anwar Ibrahim . Kak Wan Nurul dan Assmin
Ambiga serta Tok Guru PLuralisme mengnai gambar di atas.......Pada wartawan please ask this question before 9.1.2012 to anwar ibrahim.....
Hutang pinjaman pengajian budak ni sapa yang kena bayar???

Anonymous said...

astaghfirullahal'adzim...na'udzubillahiminzaalik....gay dah satu perkara....melayu dah satu perkara... waktu kawin pun nak pakai baju melayu n tanjak segala...sadis dengan bangsa sendiri...sadis dengan ummat Muhammad yang sorang ini....mohon Allah lindungi kita dari menghadapi dan menerima musibah seperti ini...wahai keluarga Aliff... bersabarlah atas dugaan...semoga Allah permudahkan usaha anda untuk memulihkan semula akidah anak anda...amin ya rabbal alamin...

Anonymous said...

janganlah perkara macam ni terjadi dekat Malaysia..akal tak dapat terima..

Anonymous said...

itu wang bukan mak bapak dia punya suka-suka mau bayar woo.., itu wang rakyat puynya dia suka suka kasi belanja ....sikalang sapa mau bayar itu wang...anwar tolong kasi bayar balik la sama penaja...hiiyaaa cilako punya olang....tiuuu na seng loo

Anonymous said...

penat je bro post untuk tolong cari dia ari tu.

mansor said...

Ini anak murud Anuar Al Juburi.

Kelong Jimmy said...

Celaka punya budak, kahwin gay tapi siap pakai baju Melayu!! Tang baju pulak dia beradat!!

Anonymous said...

kenapa lepas 8 tahun mak bapak dia sibuk ngatakan anak mereka hilang.
begini lama baru sekarang sedar?????????????.
ada cerita disebaliknya.logik akal ke anak 8 tahun tak dapat dikesan dan baru sekarang nak heboh..
bila petronas saman baru timbul kisah kehilanganya.
pasal nak kena bayar hutang barulah buka cerita.
peduli apa dengan melayu sekor yg jadi gay tu.
dia nak mampos pun kita peduli apa dengan sekor melayu yang kat luar negara tu.
kat malaysia ni pun bersepah sampai ada pertubuhan sendiri.
belum lagi peliwat dilantik jadi PM malaysia dah ramai gay ka negara ini.

Ghazali said...

Apakah tujuan manusia ini menjalankan upacara itu...dengan berpakaian lengkap orang Melayu? Hendak memalukan orang Melayu ke?

Nas Adora said...

Astaghfirullah al azim, pki bju melayu siap btanjak tu yg buat aku sakit hati tu, sbgi org melayu aku mmg malu, sedar lah wahai manusia, taubat la, aku percaya die x pyh tggu balasan di akhirat,balasan di dunia on the way akan kne pd die..

syam said...

Tanda-tanda akhir zaman

hantu makcik karipap said...

nie semua geng-geng "GLT" (geng lubang taik)...

tanya dengan nuar sikit... apa dah jadi dengan budak sorang nii

Anonymous said...

Takde jawapan lain ke......tanya nuar...tanya nur....yg kat Mesia ni siang malam gay/pondan ni dah jadi zaman tok nadok lagi hasil dari pemerintahan UMNO dah 54 tahun hukum Allah SWT tak nak ikut...gay buat koje siang hari depan mata kat lorong hj taib korang sebagai pemerintah tengok aje ke....zina berleluasa, orang melayu minum arak tengok aje ke....mana tindakan kamu sume membenteras ajaran sesat ni....sejak bila pulak nuar pegang kuasa jadi PM....korang UMNO gampang yg memerintah nuar pulak yg kena belasah......

malaon said...

inilah mslh sistem pendidikan kt msia nie...cuba korang check malaon nie time spm..subjek pendidikan islam dpt gred apa...kalu dpt 9G xkesah sgt mgkn dia xfhm hukum...tp kalu dpt A1 or kepujian?

Anonymous said...

tang baju memang beradat...kaum dia hari tu pakai baju First Class masa sesi penggulung kes kat mahkamah...tak ingat ke....he he he kebetulan ke...amboi..amboii..ambooiiiii.

Anonymous said...

KELOG JIMMY...HELLO brO...JANGAN MARAH LAH PASAL BAJU BERADAT DIA...he he he mentor dia hari tu pakai baju apa masa kes penggulungan 12hb.12..errr...sapa tiru sapa nehh...dua dua aneh...anonn atas kata ambooiiiiiiii...ammmbbboiiiii..ammbbooiiiiiiiiii...

Anonymous said...

dh gile la budak ni... nk mampos! x sangka... otak pandai2 ALLAH bg... jd mcm ni akhirnya...... YA ALLAH YA TUHANKU..... selamatkn la dunia ni.... sedih tul la dgn budak ni..... kecewa sgt2..... punya la ramai pempuan dlm dunia ni... yg itu yg ko pilih.... alahai....

Pokeh Busu said...

Yang ada orang nak keluar baudget gi sana cuba pujuk dia supaya insaf, apa ke hal, buang karan je, biar je, nanti lubang jubur dia dah 'loss' dia insaf la, bila terberak pun dah tak leh kontrol, asyik 'choroi'je, siap keluar darah tak berenti, baru nak ingat mak bapak.

Anonymous said...

inilah dikatakan melayu mudah lupa,,, lupa diri,lupa agama,lupa segala nya, ni lg satu yg kita sesama kita melayu bertagak sesama melayu ni kenapa bukan boleh menyalesaikan masalah tu apa kata kita sama2 fikirkan mcm nama nk selesaikan masalah tersebut.. biarlah kita org melayu dh berakal guna lah akal utk berfikir,, yg buruk n yg baik, soal anuar biar makamah yang tentukan nasib dia,,

Anonymous said...

kita jangan guna emosi untuk mengutuk beliau. kenapa tak tanya kenapa beliau jadi begitu? Adakah hak dia dinafikan di negara asal sehinggakan dia terpaksa berbuat demikian di bumi asing? Inilah persoalan yang kita kena bahas bukan mengutuk membabi-buta? siapakah kita untuk menghukum beliau? jangan sesekali membuat pre-judge terhadap orang lain.

Anonymous said...

kurang2 pun jgn la pakai baju tradisional melayu klu buat stail horang puteih kang?

Anonymous said...

kesian...dia langsung xtaw ada kuasa besar yg sedang memerhatikannya..dahlah pakai baju melayu..memang memalukan bangsa betul...kenapa keluarga xbantu..xkan xde pelajar muslim kat dublin tu yg bole bantu..aku bukan org melayu tp aku org islam n malaysia situasi nie betul2 memalukan coz dia org Malaysia...mudah-mudahan dia diberi petunjuk...belum terlambat utk bertaubat...

solehah otakufanz said...

katanya dia lahir islam, melayu. udah2 le. dia lahir sebagai islam..kalau x sempat nak bertaubat kan mati sebagai murtad. sia2 je dapat dosa freee kolio;f789km

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates