Monday, December 19, 2011

Wanita UMNO Tekad Tawan Selangor, Tewaskan Musuh Yang Nyata!



Ketua Wanita UMNO Malaysia Shahrizat Abdul Jalil berkata, jentera Wanita BN digesa jangan mengaku kalah sebelum bergerak ke medan peperangan.

Wanita Barisan Nasional (BN) selaku 'jeneral perang' perlu bersatu membantu Datuk Seri Najib Tun Razak bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti.

Ini kerana Najib yang juga Perdana Menteri dan Pengerusi BN boleh dianggap sebagai Commander in Chief (panglima perang).

''Kita (Wanita BN) perlu bersiap sedia bila-bila masa bila Perdana Menteri (Najib) umum tarikh pilihan raya. PRU13 ialah pilihan raya luar biasa dan boleh diibaratkan satu peperangan.


Gambar Ehsan Gelombang Rakyat

Beliau berkata demikian ketika berucap di program Pemantapan Jentera Pilihan Raya Wanita BN Selangor di Pejabat UMNO Bahagian Ampang.

Dalam ucapanya lagi, Shahrizat turut mengecam Zuraida yang telah memlancarkan satu serangan tidak berhemah kepada beliau.

Katanya, Zuraida sewajarnya mencermin dirinya terlebih dahulu dan tidak membuat pertuduhan dengan cara menghasut tanpa melampirkan sebarang bukti kukuh terhadap beliau.

Shahrizat menganggap serangan tersebut sebagai serangan politik untuk menjatuhkan Wanita UMNO secara amnya yang banyak memberi kekuatan terhadap sokongan dan kekuatan UMNO.

Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat akhir sekali memberi semangat kepada Wanita UMNO agar lebih bekerja keras untuk merampas semula Parlimen Ampang seterusnya menawan Selangor.

1 comment:

Anonymous said...

jangan bagi umno menang.kang jap lagi berapa billion kena pow ngn mangkuk lembu tu