Saturday, October 22, 2011

0 Anak Gaddafi Pula DiBunuh!


Pegawai Majlis Peralihan Kebangsaan (NTC), mengesahkan seorang anak Gaddafi, Mo’tassim juga terbunuh dan mayatnya dibawa ke Misrata, barat Sirte, tempat dia dan bapanya ditangkap lapor Reuters.

Seorang doktor, Ibrahim Tika memberitahu televisyen Al Arabiya, Mo’tassim mati selepas kematian bapanya.

“Terdapat kecederaan besar di dada dan bawah lehernya. Ada tiga kecederaan di belakang tubuh dan di belakang kaki.

“Ada juga kesan tembakan pada kakinya, tetapi ia luka yang dialaminya beberapa hari lalu. “Keadaan pendarahannya membuktikan dia dibunuh selepas Gaddafi,” kata Ibrahim.

7 Allahu Akbar! Mayat Gaddafi Dipamerkan Dalam Peti Sejuk Sebuah Pasaraya


Sewaktu Gaddafi masih hidup beliau disegani dan ditakuti rakyat!!!!, tapi lihatlah inilah balasan rakyat kepada beliau! 

Bodoh! Kemarahan hati aku sememangnya tidak dapat diselindungkan lagi! Sedih bila melihat mayat seorang Presiden seperti ini! 

Gaddafi adalah seorang pemimpin negara, seangkatan dengan Saddam Hussein!!!! Malahan mereka adalah pemimpin yang di takuti oleh Yahudi dan ada yang tak kena sekarang ini! Perkara seperti ini sepatutnya tidak berlaku kepada Gaddafi!, 

Terdapat rancangan serangan sulit yang sedang dilakukan oleh Yahudi/AS,  mereka membunuh pemimpin Islam tanpa disedari oleh rakyat negara itu sendiri!

Libya, 22 Okt — Keluarga Muammar Gaddafi menuntut jenazah bekas pemimpin Libya yang digulingkan untuk dikebumikan mengikut tradisi orang Islam.

Dalam satu kenyataan dikeluarkan menerusi stesen televisyen pro-Muammar berpejabat di Syria, keluarga Muammar mahu jenazah pemimpin itu, anak Mo’tassim dan mereka yang terbunuh Khamis lalu di bandar kampung halamannya Sirte diserahkan kepada mereka.

“Kami meminta PBB, Pertubuhan Persidangan Islam dan Amnesty International agar memaksa Majlis Peralihan (Kebangsaan) menyerahkan jenazah mereka kepada suku kami di Sirte dan membenarkan mereka mengadakan upacara mengikut budaya dan prinsip Islam,” kata kenyataan itu.

Di Misrata, komander tempatan Addul-Salam Eleiwa menunjukkan jenazah Muammar yang diletakkan di atas satu tilam dalam lepuh sejuk di sebuah pasar dengan kesan peluru dapat disaksikan di bahagian kepalanya.

“Beliau (Muammar) akan mendapatkan haknya, seperti mana-mana Muslim. Jenazanya akan dimandikan dan akan dilayan dengan penuh maruah. Saya menjangkakan jenazahnya akan dikebumikan di tanah perkuburan Islam dalam 24 jam,” katanya lagi.

Berpuluh-puluh orang, ramai dengan telefon bimbit berkamera membanjiri kawasan pasar untuk melihat jenazah Muammar.

0 Sekitar HIMPUNAN Sejuta Ummat, Syabas Hassan Ali Hadir!


Hassan Ali persetankan segala arahan dan amaran kepimpinan pas pusat.

Bekas persuruhjaya pas selangor, Hasan Ali muncul di perhimpunan sejuta ummat, Hassan Ali tidak seperti Ketua Pemuda PAS yang buat u-turn sebab tidak ada pendirian yang tetap, macam lalang!


Hassan Ali membaca doa penutup majlis.

Sebelum bermula himpunan...

Wartawan asing mengambil kesempatan untuk membuat liputan... bahaya ni!

1 Sekitar Pentas PATRIOT Di Bukit Kepong





Gelombang PATRIOT di Bukit kepong....


Pantomin Bukit Kepong di pentas PATRIOT




Tn Shafiee, Presiden Persatuan Bekas Polis berkongsi pengalaman tragedi Bukit Kepong di pentas PATRIOT. Beliau menceritakan bagaimana mayat dilapah oleh komunis dan Sg Perak menjadi tempat mayat di buang.

Katanya lagi, Mat Sabu puji Mat Indera, kerana selamatkan seorang, tapi Mat Indera telah bunuh begitu ramai polis dan orang awam. apa matlamat Mat Sabu memperlekeh polis?

Dato Temenggong Kanang Anak Langkau mengambil tempat di Pentas PATRIOT. Beliau berkata kami anggota keselamatan, memang pantang menyerah kalah.

Katanya lagi Mat Sabu sepatutnya sudah lama di buang negara, diatas penghinaannya terhadap perjuang sebenar Bukit Kepong.

Beliau turut mencabar Mat Sabu pegang senjata, dan beliau sanggup ikut Mat Sabu bertempur di medan perang yang sebenarnya.. Katanya lagi Mat sabu hanya pandai berperang mulut sahaja tapi tidak pernah merasai bagaimana peluru menembusi tubuhnya seperti yang beliau lalui....


Kita tidak boleh benarkan penghinaan dan cubaan untuk menukar sejarah ini berlaku kerana pejuang kemerdekaan sebenar, bukan komunis tapi adalah orang seperti Dato Kanang dan Polis. Kata Khairy.

Pemuda tidak akan benarkan mana-mana pihak untuk memutar belit sejarah demi kepentingan mana-mana pihak.

Katanya lagi jika kita mengiktiraf Mat Indera sebagai pejuang ini bermakna kita mengiktiraf Ching Peng juga sebagai perjuang negara kerana Ching Peng adalah ketua komunis.

Jangan terkejut satu hari nanti jika PAS memberi penghargaan kepada komunis sebagai tanda terima kasih kerana berjuang untuk kemerdekaan. Jika sebelum ini PAS telah mengangkat komunis sebagai perjuang kemerdekaan, perkara ini tidak mustahil akan berlaku.Katanya.


Khairy, menyampaikan sumbangan kepada veteran-vateran UMNO yang turut berjuang untuk kemerdekaan.



Friday, October 21, 2011

0 JOM Ke Pentas PATRIOT Bukit Kepong!



Sahabat-sahabat, rakan-rakan bloggers, tuan- tuan dan puan-puan sekalian, dijemput untuk bersama menjayakan 'Pentas PATRIOT' pada malam ini.

Tempat di Dataran Gerai,
Majlis Perbandaraan Muar,
Cawangan Bukit Kepong.

Hari ini, Jumaat 21 Oktober 2011
Jam 8 Malam.

Penceramah:

1.Khairy Jamaluddin (Ketua Pemuda Umno Malaysia).
2.Temengong Datuk Kanang Anak Langkau beliau (Wira Negara).
3.Tn. Shafie bin Bakri (Presiden Bekas polis Malaysia).

Semua di jemput hadir....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 Kumpulan Pelajar Upahan Rancang Kekacauan Di UIA


Menurut sumber terkini dari sahabat RockY-MY , kumpulan upahan pembangkang, Solidariti Mahasiswa (SMMs) telah merancang untuk membuat kekacauan di UIA selepas solat Jumaat ekoran penggantungan tugas yang dikenakan keatas Prof kangkung Aziz Bari turut menerima sokongan dari pemimpin pembangkang seperti Rafizi Ramli dan Shamsul Iskandar.

Apa yang membimbangkan ialah keselamatan jemaah solat Jumaat yang akan terancam terutamanya kenderaan mereka mungkin menjadi mangsa kerosakan kumpulan pengacau ini.

Polis dan pasukan keselamatan UIA wajar mengambil tindakan tegas supaya umat Islam dapat bersolat Jumaat dalam keadaan aman di UIA.

Lebih memalukan, kumpulan pengacau ini lebih berminat untuk buat kacau dari mengerjakan solat Jumaat.

6 Kejam! Mayat Gaddafi Diheret Dan Dikasari

Rakaman televisyen menunjukkan mayat bekas pemimpin Libya, Muammar Gaddafi yang berlumuran darah diheret dan dikasari pasukan tentera anti Gaddafi.

Dalam rakaman yang disiarkan Al Arabiya, muka Gaddafi berlumuran darah dan tentera anti-kerajaan mengheret mayat bekas pemimpin itu di atas tanah manakala terdapat kesan luka di kepalanya.

Sementara itu, rangkaian televisyen Al Jazeera menyiarkan rakaman mayat Gaddafi yang hampir bogel sehingga paras pinggang diletakkan di atas tanah.

Selain itu, Al Jazeera turut menyiarkan gambar mayat Gaddafi di belakang ambulans dan mukanya tidak berlumuran darah. – REUTERS
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Thursday, October 20, 2011

9 Gambar Muammar Gaddafi Mati Di Bunuh?



Ini adalah imej yang mendakwa pemimpin Muammar Gaddafi telah dibunuh.

Bekas Pemimpin Libya, Muamar Gaddafi terbunuh dalam pertempuran dengan rejim yang menumbangkan pemerintahan pemimpin berkenaan secara pemberontakan.

Rejim berkenaan yang dikenali sebagai Majlis Peralihan Kebangsaan (NTC) mengesahkan Gaddafi terbunuh dalam serangan terakhir di bandar Sirte.

Imej yang ditangkap: Gambar dari telefon bimbit, menunjukkan pemimpin Muammar Gaddafi cedera, diedarkan tidak lama selepas berita penangkapan beliau didedahkan

Rakaman telefon mudah alih, dikeluarkan tidak lama selepas berita penangkapan itu berlaku, muncul gambar yang menunjukkan Gaddafi dalam keadaan berdarah di kepala.

Majlis Kebangsaan Peralihan rasmi Abdel Majid Mlegta berkata: 'Dia (Gaddafi) juga ditembak di kepalanya. Terdapat banyak tembakan dilepaskan oleh kumpulan ini dan dia akhirnya mati. '

Beliau berkata Gaddafi telah ditembak mati kerana dia cuba melarikan diri, manakala sumber lain berkata Gaddafi telah ditembak diperutnya sekurang-kurangnya sekali dengan peluru 9mm.

2 Pemimpin Pakatan Rakyat Sudah Mula Goyang Dengan Papa Gomo!


Kalu ditanya siapa Papa Gomo ni? Pemimpin parti mana? Ahli Parlimen ke, Menteri kah dia? Siapa Gomo? Siapa Gomo?

Papa Gomo mewakali suara rakyat jelata! Seorang blogger yang mampu mengongcang Puak Pakatan Haram! Gomo adalah pembakar semangat kepada anak muda supaya lebih berani untuk membongkarkan segala penipuan yang di lakukan oleh Pakatan Haram!

Selama ini anak muda ditipu terpedaya dengan janji-janji manis Puak Pakatan Haram! Anak muda di dendangkan dengan lagu yang berirama untuk menentang kerajaan... Mereka menghasut minda rakyat....

Segalanya yang kerajaan buat semuanya salah! hanya Pakatan Rakyat sahaja yang betul, kerajaan harus dibangkang habis-habisan! nak jadi pembangkang bukannya susah! bangkang! bangkang apa saja yang anda rasa tidak puas hati!

Tapi pernahkah anda terfikir bagaimana susah payahnya kerajaan membina, mensejahterakan rakyat?Menyatukan rakyat dibawah satu bumbung sebagai 1Malaysia?

Agak-agak Pakatan rakyat mampu melakukanya ke?? Huh! nak laksanakan hukum Islam, Hukum Hudud pun kena langkah mayat Karpal singh!! Bangsat!

Tatkala ini Papa Gomo menjadi serangan oleh Pemimpin Pakatan haram! haruskah kita melihat Papa gomo di belasah begitu sahaja! Hah! disaat ini, sunguh bijak Pakatan pembangkang mengatur langkah, mengambil kesempatan disaat perbalahan kecil yang berlaku dialam blogger pro-Umno! namun ianya sedikitpun tidak menjejas kekuatan jentera perang di Maya Cyber ini!

Ganyanglah! Saman lah! Dakwa lah! Kalau nak hentam blogger pro-Umno hentam sampai remuk... Tetapi Puak Pakatan harus ingat! hilang satu Gomo, sepuluh Gomo akan muncul!!

Fenomena yang di bawa oleh Gomo bakal mengugat pemimpin Pakatan haram dan ianya akan terus dan berterus sehingga pakatan haram pupus di Malaysia ini!

Barisan perjuang blogger Maya Cyber sudah bersedia memikul tanggungjawab yang diamanahkan untuk menjahanamkan Pakatan Haram pada PRU13!

Ayuh kita bersatu! Hancur! Hancur Pakatan Haram!

-Politik Harian/Bro Jinggo

6 Memang Patut UIA Gantung Tugas Aziz Bari!


Makan gaji dengan Kerajaan, makan komisen dengan pembangkang, depan belakang semua dia sapu, sama macam Anwar jugak la...!

Tiap-tiap tahun ambil bonus dari kerajaan, tapi hentam kerajaan!! manusia ke... apa ni?

Elok sangatlah pro kangkung ini digantung dari UIA, pengkhianat harus diambil tindakan undang-undang!

Universiti Islam Antarabangsa (UIA) telah menggantung tugas Prof Dr Abdul Aziz Bari sebagai pensyarah undang-undang universiti itu, lapor portal Malaysiakini.

Aziz berkhidmat di fakulti undang-undang sejak 22 tahun lalu itu digantung bergaji sehingga notis selanjutnya dikeluarkan.

Portal itu melaporkan Aziz juga tidak dibenarkan memasuki pejabatnya di kampus Gombak ekoran kad aksesnya harus dipulangkan kepada pentadbiran universiti.

Aziz diberi masa sehingga 25 Oktober depan untuk menjawabnya.

Semalam, Aziz telah dipanggil oleh pihak polis untuk memberi keterangan berkaitan dengan kenyataannya yang mempertikai titah Sultan Selangor dalam isu pemeriksaan Gereja Methodist Damansara Utama baru-baru ini.

Sebelum ini, pihak Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia juga telah mengambil keterangannya berhubung isu yang sama.

Aziz dikatakan telah membayar peguamnya untuk menangani permasalahannya itu.

Minggu lalu, beberapa pihak membuat laporan polis menyatakan ketidakpuasan hati mereka kepada Aziz.

Aziz Bari kena tindakan gantung tugas Pakatan Haram dah kecoh satu dunia, kes tiga kakitangan Unisel dibuang kenapa membisu?? 

0 Himpunan Haram Boleh, Himpunan Halal Tak Boleh!


Pakatan pembangkang berusaha memastikan kalangan ahli mereka tidak menyertai Himpunan Sejuta Umat anti-murtad anjuran kira-kira 1,000 NGO di Stadium Shah Alam Sabtu ini.

PAS Pusat membuat keputusan tidak akan sertainya atas alasan ia anjuran NGO.

Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim pula memberitahu wartawan partinya juga mengambil pendirian sama.

Beliau memberi alasan konon pihaknya gusar himpunan itu diperalatkan mana-mana pihak tidak bertanggungjawab untuk menimbulkan suasana tegang di antara kaum.

Pemuda PAS yang sebelum ini bernada garang nak sertai juga himpunan juga terpaksa tunduk kepada keputusan PAS Pusat.

Ketuanya Nasrudin Hassan dilaporkan sebagai berkata mereka berkongsi pendirian dengan PAS Pusat.

Untuk coverline setelah sebelumnya terlanjur, beliau berkata Pemuda PAS tetap menyokong usaha murni himpunan itu.

Badan Perhubungan PAS Selangor pula dilapor mengarahkan semua ahlinya tidak menyertai himpunan berkenaan.

Harakahdaily memetik , Setiausaha PAS Selangor, Mohd Khairuddin Othman memberitahu, arahan tersebut dikeluarkan berikutan penegasan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang malam tadi yang memutuskan bahawa PAS tidak terbabit dalam Himpunan tersebut. -Agendadaily



Tindakan PAS yang sanggup berpatah arah menyokong Ambiga, penganjur Bersih tapi tak mahu sokong perhimpunan anti murtad membuktikan ia adalah sebuah parti yang hipokrit.

Selama ini perjuangan PAS untuk apa? Ini semua perjuangan yang berpura-pura. PAS kalau nak buat apa-apa kena tanya taukeh dulu, iaitu DAP dan Anwar Ibrahim.

Ambiga, penganjur perhimpunan Bersih yang haram mereka boleh ikut, tetapi Himpunan Sejuta Umat Anti-Murtad yang dianjurkan oleh NGO lain untuk menghimpunkan orang Islam, tak sokong pula.

Tindakan Pas seolah-olah menolak realiti wujudnya cabaran keruntuhan akidah umat Islam yang berleluasa di negara ini.

6 Penyokong PAS Hidayat Mustafa Ugut Bunuh DS Najib!


PAS lahirkan pembunuh... Ugutan dari pengguna facebook pro-pembangkang bernama Hidayat Mustafa mengancam mahu bunuh Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Razak Najib.

Aku pun tak tahu nak kata apa, politik pembangkang sekarang semakin gila!

Seharusnya... walaupun berbeza ideologi politik, perkara sebegini tidak patut berlaku.

Jangan tunggu lama-lama, tangkap saja orang ini!


Kepala jer berkilat, tapi otak singkat!

Wednesday, October 19, 2011

0 DS Najib Jemput Peminat Bola Sepak Tonton Perlawanan EPL Di Seri Perdana! Glory Glory MU!


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, hari ini mengajak peminat bola sepak untuk menonton perlawanan Liga Perdana Inggeris di antara pasukan Manchester United dengan Manchester City di kediamannya di Seri Perdana, Putrajaya, pada jam 8 malam Ahad ini (23 Oktober 2011). Untuk makluman, Datuk Seri Najib sendiri merupakan penyokong kuat Manchester United yang dikenali juga dengan nama The Red Devil.

Bagi peminat pasukan Manchester United ataupun Manchester City yang ingin turut serta menyaksikan perlawanan ini bolehlah mendaftarkan diri di laman web 1Malaysia untuk mendapat jemputan bagi menyaksikan perlawanan ini. Anda juga akan dibenarkan untuk membawa seorang teman bersama dengan anda pada malam tersebut nanti.

Pendaftaran ini akan dibuka sehingga pukul 5 petang esok iaitu Khamis 20 Oktober 2011. Jadi, jom daftar ramai-ramai sebelum terlepas peluang untuk menyaksikan perlawanan antara Manchester United dan Manchester City bersama-sama dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Info Majlis

Tarikh: 23 October 2011
Masa: 8:00 pm to 11:00 pm
Lokasi: Seri Perdana

1 Ramas Buah Dada: Rasuah RM200K Boleh Buat Guan Eng Hilang Kuasa Di Negeri Republik Penang


Imej Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng terus tercalar apabila kali ini kecoh mengenai kontroversi anak lelakinya yang dikatakan telah mencabul rakan sekolahnya. Bagi menutup mulut semua pihak, keluarga mangsa telah disogok dengan wang berjumlah RM200 ribu. Anak lelaki Guan Eng pula ditukar ke sekolah lain.

Sebelum ini Guan Eng amat terkenal dengan sikap suka menyaman sesiapa sahaja yang tidak menyokong tindakannya tetapi apabila kontroversi ini ditimbulkan, Guan Eng terus mengelak dari memberikan jawapan.

Kalau dia tidak bersalah mengapa harus takut untuk menegakkan kebenaran. Ini bukan soal menjawab isu yang ditimbulkan oleh UMNO seperti dakwaannya tetapi dia perlu menjawab demi keyakinan rakyat. Penjelasan perlu dibuat dan jangan menuding jari kepada UMNO apabila isu ini tersebar kerana yang pasti UMNO tidak ada kena mengena. Bukan UMNO yang mengarahkan anaknya mencabul.

Pihak berkuasa perlu membuat siasatan diatas dakwaan beberapa blog berhubung kes ramas buah dada dan rasuah tutup mulut yang bernilai RM200 ribu tersebut.

Perkara ini melibatkan soal moral dan maruah diri, Guan Eng dilihat telah menggunakan duit untuk menyelesaikan masalah dan mungkin ini bukan pertama kali dia menggunakan cara ini untuk menyelesaikan sebarang masalah.

Guan Eng didakwa telah membayar pampasan sebanyak RM200 ribu kepada keluarga mangsa sebagai bayaran menutup mulut.

Undang-undang di negara ini tiada pengecualian kepada sesiapa sekali pun! Guan Eng gelabah sebab dia takut hilang kuasa di Pulau Pinang!

Kes mana yang lebih berat? berkata buah dada, atau melakukan pencabulan ramas buah dada? tepuk dada tanya selera!

1 Pentas PATRIOT Semarakkan Perjuangan Dan Patriotisme Di Bukit Kepong Pada 21 Okt Ini...


Pemuda Umno akan mengadakan program ceramah umum jelajah Pentas Patriot di Bukit Kepong yang bertempat di Dataran Gerai, Majlis Perbandaraan Muar, cawangan Bukit Kepong pada hari Jumaat ini, 21 Oktober 2011.

Penceramah Pentas Patriot pada malam tersebut terdiri daripada Ketua Pemuda Umno Malaysia, Khairy Jamaluddin dan turut sama Temengong Datuk Kanang Anak Langkau beliau adalah Wira Negara, Tn. Shafie bin Bakri yang merupakan Presiden Bekas polis Malaysia.

Pentas Patriot akan bergerak di seluruh negara untuk menghargai wira negara ekoran kontroversi di sebalik kenyataan Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu mengenai tragedi Bukit Kepong.

Pengisian yang merangkumi tayangan video atau multimedia, ceramah umum daripada Unit Pidato Pemuda Umno serta jemputan khas daripada bekas-bekas komando, askar, pasukan polis serta pakar-pakar sejarah tanah air.

Pentas Pemuda bukan sahaja dapat mengimbau kembali sejarah perjuangan lampau, bahkan meniup dan menyemarakkan roh perjuangan dan patriotisme dikalangan rakyat, terutama anak-anak muda.

Terdahulu Khairy Berkata “Pentas Patriot juga bakal menghidangkan kepada anak-anak muda Malaysia rentetan peristiwa yang menyoroti perjuangan bagi menggapai kemerdekaan di samping mendedahkan bahawa teori Mohammad Sabu tidak lebih dari satu penipuan yang cuba diabadikan oleh mereka yang tidak mahu menerima hakikat bahawa kebebasan dan kemerdekaan negara dicapai melalui hikmah dan kebijaksanaan tanpa sebarang pertumpahan darah,”.

Bagi Pemuda Umno kata beliau, terjahan Mohammad yang bukan sahaja menghina dan mengkhianati perjuangan anak bangsa, malahan mengagungkan pengganas komunis semasa tragedi Bukit Kepong menampakkan belang sebenar PAS dan juak-juak pembangkang yang sanggup melakukan apa sahaja demi nafsu serakah politik mereka.

“Malahan sikap Mohammad serta kepimpinan pembangkang yang langsung tidak menampakkan kekesalan dengan memberikan alasan dan hujah yang menuding jari kepada Umno dan masyarakat umum yang marah dengan penghinaan tersebut amatlah memualkan,” katanya.

Pemuda Umno, kata Ketua Pemuda Barisan Nasional ini bersekali dengan seluruh rakyat Malaysia terutama sekali golongan serta ahli keluarga warga perajurit dan pasukan keselamatan negara, mengutuk dan mengecam sekeras-kerasnya kenyataan biadap Mohammad.

“Bagi kami, Pentas Patriot adalah langkah terbaik bagi menangani isu ini dan kami menyeru rakyat semua untuk turut hadir menyertai program ceramah umum yang akan dilaksanakan seluruh negara,” kata Ahli Parlimen Rembau ini.

0 Malaysiakini Akui Wujud Mangsa Ramas Buah Dada!


Selepas membantu popularkan isu ramas buah dada , portal Malaysiakini iaitu wartawannya Susan Loone telah kantoi dengan secara tak sengaja dedahkan wujud mangsa pelajar dari sekolah Heng Eee.



Seperti dikatakan blogger MPP dan Dr MIM , tak kan la kami ni blogger pro BN nak letakkan gambar sebenar mangsa dan sudah tentunya membahayakan keselamatan beliau dan keluarga.

Jangan cepat melompat riang sangat juak-juak pencacai Pakatan. Dan lihatkan  bukti portal  pro pembangkang yang umpama kitab panduan politik Pakatan  ini telah akui wujudnya mangsa ramas buah dada hasil kerja anak VVIP gatal !





Susan Loone secara tak sengaja telah membuktikan bahawa insiden ramas tetek tu ADALAH BENAR dan mangsa kezaliman anak Guan Eng tu sedang belajar di sekolah Heng Ee!!

Tak kan puak-puak penjilat tegar Pakatan ini nak kata Malaysiakini penipu juga seperti blogger Penang?.

Dikhabarkan juga  beberapa pemimpin besar DAP sedang  ketawa besar melihat Guan Eng & Kit Siang menanggug sendirian isu skandal  ini yang didedahkan blogger Penang .  Mengapa mereka senang hati ?  Kerana mereka lah yang bocorkan maklumat rahsia besar ini  ...hahaha ...

Untuk apa?  sebabnya mereka sendiri nak jatuhkan Ketua Regim DAP  berasal dari Melaka ini ...haha

** cas keting dalam DAP Penang  dasyat juga ...haha.. -PB

4 Isu Muratd: PAS Melutut Mengikut Telunjuk DAP!


Akhirnya PAS terpaksa melutut mengikut telunjuk DAP dalam isu murtad. Lebih memalukan PAS dilihat hipokrik! hanya mahu bersama Ambiga sertai himpunan haram, bila isu nak bersatu dalam agama PAS tidak mahu sertai! double-standards la!

Jelas kita lihat apa yang berlaku di Selangor... mulut dikunci, tangan diminta jangan mencegah dan kaki diikat dari mencegah gejala murtad.

Sultan yang menggunakan kuasanya untuk mencegah gejala murtad telah dikecam oleh Profesor Aziz Bari.

PAS pusat Selasa malam membuat keputusan parti itu tidak akan sertai Himpunan Sejuta Umat anti-murtad di Stadium Shah Alam Sabtu ini.

PAS memberi amaran kepada Dewan Pemuda PAS supaya mematuhi keputusan diambil kepimpinan parti berhubung Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang akan diadakan di Shah Alam Sabtu ini dengan tidak menyertainya walaupun secara individu sekalipun, kata Setiausaha Agungnya Datuk Mustafa Ali.

Majlis Kepimpinan Pakatan Rakyat hari ini memutuskan bahawa biro politik PAS, termasuk DAP dan PKR yang telah bertemu malam tadi memutuskan tidak akan hadir perhimpunan yang berunsurkan Islam itu.

“Pemuda PAS berada di bawah kami. Apa sahaja kami putuskan, mereka mesti patuh,” kata Mustafa.

Jika mereka degil, mereka akan berdepan dengan tindakan daripada PAS Pusat.

PAS menang sebab menipu dan berjanji bulan bintang dan syurga, tapi PAS tunduk dibawah telunjuk DAP kerana gilakan kuasa! PAS is Dead!

1 Himpunan Sejuta Umat Anti-Murtad: Pemuda Mahu... PAS Pusat Tolak!


'Keputusan politik’ ini memang dijangka.Mesyuarat Biro Politik PAS Selasa malam buat keputusan parti itu tidak akan sertai Himpunan Sejuta Umat anti-murtad di Stadium Shah Alam Sabtu ini.

Presiden PAS Datuk Seri Haji Hadi Awang dalam satu kenyataan memberi alasan keputusan itu dibuat kerana ia dimaklumkan bahawa majlis ini (yang dianjurkan oleh NGO ) tidak melibatkan parti-parti politik.

“Maka PAS mengambil pendirian untuk tidak terlibat dalam himpunan tersebut sebagai menghormati kehendak penganjur program,”katanya.

Sebaliknya sebelum ini Setiausaha Sekretariat Himpun, Aminuddin Yahaya dipetik sebagai berkata, Himpunan Sejuta Umat merupakan satu perhimpunan yang dianjurkan tanpa sebarang kepentingan politik namun kesemua wakil parti dan NGO digalakkan hadir.

Juga Ketua Pemuda PAS Nasarudin Hasan pada sebelah pagi mengeluarkan satu kenyataan memberitahu pergerakan itu akan turut serta dalam himpunan berkenaan.

Namun beberapa jam kemudian Setiausaha Agung PAS Datuk Mustapha Ali dipetik oleh sebuah portal berita sebagai berkata Pemuda PAS kena ikit keputusan yang bakal dibuat oleh parti – merujuk kepada mesyuarat Biri Politik PAS yang akan bermesyuarat pada sebelah malam.

Kalangan pemerhati politik menilai PAS membuat keputusan itu atas sebab politik takut ‘menyinggung’ rakan politiknya DAP dan takut hilang undi bukan Melayu.

Sehingga berita ini ditulis (awal pagi Rabu) belum dapat dipastikan lagi samaada Pemuda PAS akur dengan keputusan Biro Politik PAS atau sebaliknya.

Kira-kira 1,000 NGO terlibat dalam penganjuran himpunan itu yang diadakan ekoran kehangatan isu pemeriksaan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) keatas gereja DUMC di Petaling Jaya baru-baru ini.

Himpunan itu dikatakan untuk meluahkan kebimbangan terhadap kegiatan pesongkan akidah umat Islam dan menunjukkan solidariti umat Islam menentangnya.

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria dijangka turut berucap di himpunan itu..

Dalam isu gereja DUMC ramai yang hairan melihat gelagat PAS yang ‘ goyang’ untuk menyuarakan pandangan sedangkan Exco Agama Selangor Datuk Dr Hasan Ali adalah dari parti itu.

Tidak kurang menarik ialah wujud semacam cakap tidak serupa bikin dalam kenyataan Haji Hadi mengumumkan parti itu tidak akan menyertai himpunan berkenaan.

Berikut ialah kenyataan penuh beliau:

PAS yang mengadakan mesyuarat lajnah politik pada malam ini telah membincangkan isu Himpunan Sejuta Umat (Himpun) Mempertahankan Aqidah yang dijadualkan pada 22hb Oktober 2011 ini. PAS dimaklumkan bahawa majlis ini tidak melibatkan parti-parti politik, maka PAS mengambil pendirian untuk tidak terlibat dalam himpunan tersebut sebagai menghormati kehendak penganjur program.

PAS memperingatkan semua pihak yang terlibat dalam penganjuran himpunan ini agar bertindak selaras dengan peruntukan undang-undang negara, dalam menjamin keharmonian negara yang berbilang bangsa dan agama. Sebarang usaha untuk menimbulkan polemik perkauman dan agama akan membawa negara kepada satu suasana yang tidak menguntungkan mana-mana pihak. PAS memandang berat sebarang usaha mana-mana pihak yang cuba mengambil kesempatan untuk kepentingan politik dan pilihan raya.

Agenda menyelamatkan aqidah merupakan agenda murni tetapi ianya mesti diurus dengan cara berhemah. PAS menyokong segala usaha memantapkan aqidah oleh badan-badan NGO dan pelbagai pihak bagi memperkasakan aqidah umat Islam.

PAS mengambil pendirian bahawa pengukuhan aqidah umat Islam hendaklah dilaksanakan menerusi jalan dakwah secara damai sebagaimana Islam telah diterima oleh masyarakat rantau ini secara damai.

Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang
Presiden PAS
Contohnya beliau bercakap mengenai soal pengukuhan aqidah umat Islam hendaklah dilaksanakan menerusi jalan dakwah secara damai...namun pihak mana yang kebelakangan ini cukup galak dengan kegiatan kafir mengkafir sesama Islam.

Ini belum lagi bab mengata merekalah ‘ lebih Islam’ dari orang Islam lain dan pangkah PAS masuk syurga.

Juga isu sembahyang dua imam itu perbuatan siapa.

Beliau juga nampaknya cukup berhati-hati nak jaga perasaan pengundi bukan Melayu bila berkata PAS memperingatkan semua pihak yang terlibat dalam penganjuran himpunan ini agar bertindak selaras dengan peruntukan undang-undang negara, dalam menjamin keharmonian negara yang berbilang bangsa dan agama.

Juga katanya sebarang usaha untuk menimbulkan polemik perkauman dan agama akan membawa negara kepada satu suasana yang tidak menguntungkan mana-mana pihak.

Ada yang bertanya apakah PAS selama mempraktikan apa yang Haji Hadi kata ini ?. -Agendadaily

PAS is Dead!

Tuesday, October 18, 2011

3 Kit Siang Tak Boleh Tidur Malam, Rayu DS Najib Hentikan Serangan Dari Blogger UMNO


Atok dah masuk campur... merayu kepada Perdana Menteri, Dato' Sri Najib Razak supaya kes cucunya ramas buah dada rakan sekolah di hentikan!!

Wow!!! Sape tak kenal Atok Kit Siang ni? Dia lah Raja pengkritik, mulut celupar paling tertua di Malaysia ni... Tapi tak tahan pedas rupanya apabila terkena batang hidungnya sendiri!!

Ini macam la latuk.... Latok tak payah pikir maruah keluarga latok, maruah cucu latok saja.. Maruah budak yang kena raba tu apa cerita? mau lepas macam tu saja ka??? Haiya.... Bak kata David Teo "Uwang tidak boleh beli segalenyae...."

Kenape tidak suruh saja Cik GuBard hentikan fitnah yang di lemparkan kepada isteri PM?


Cakap tak selupa bikin!! Sekalang balu tau yea?? 


Time Kit Siang carut, maki hamun, fitnah anak bini orang dia buat-buat lupa!!!

1 Awas! Buah Dada Anda Akan Diramas Jika Masuk Ke Republik Sosialis Penang !


Awas! lindunggilah buah dada anda jika berada di negeri Republik Sosialis Pulau Pinang.... Ini kerana Ketua Menteri Pulau Pinang dan bapaknya sedang mengamuk sakan, pasal isu buah dada ni...

Kg Pala yang kita kenali dulu, kini telah pun bertukar menjadi Kg Buah Dada! Ini semua gara-gara kes anak lelaki Guan Eng yang rakus meramas buah dada rakan sekolahnya...

Macammana tak mengamok maaa.... RM200K sudah lebur! rahsia sudah bocor....

Nah sekarang rasakan pula Guan Eng., macammana dia hina Johor dulu sekarang terpalit kemukanya sendiri!

Awas lindunggilah buah dada anda!


4 Ramas Buah Dada: Guan Eng "Double Standard" Tak Boleh Dikutuk!



Tersentuh betul hati Ketua Menteri Pulau Pinang apabila dikritik bertalu-talu oleh blogger pro-Umno berhubung perbuatan rakus anak lelakinya yang meramas buah dada rakan sekolah. huhu...

Kenapa Guan Eng melenting dan mahu menggunakan isu ini untuk menyerang Umno, PM Datuk Seri Najib dan Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin pula?

Katanya.., bloggers pro kerajaan semuanya berperangai binatang dan tak bertamadun kerana hentam anak dia yang masih mentah..

So..., dia merayu pada korang semua untuk biarkan anak dia tanpa diganggu.. Katanya.., kalau nak lawan.., lawan dengan dia sorang cukuplahhh..., tak payah babitkan family..

Hooh!... Guan Eng boleh kutuk negeri Johor, boleh kutuk orang lain... gelar blogger pro-Umno binatang! dalam masa yang sama Guan Eng tak boleh di kutuk!

 Double Standard la... Guan Eng seharusnya bertangungjawab sepenuhnya bukan tunding jari kepada orang lain..

Pergi jahanam la lu Guang Eng! Cakap tak serupa bikin!

Tunggu la.... Banyak lagi pendedahan yang akan dibuat oleh blogger Pulau Pinang mengenai salah laku Guan Eng selama mentadbir di Pulau Pinang.

KJ sekolahkan Guang Eng

Amat memalukan apabila seorang Ketua Menteri yang langsung tiada ketaatan kepada negara sendiri! Seharusnya beliau menjadi contoh dan tauladan yang baik kepada rakyat jelata.


Press Statement By Penang Chief Minister Lim Guan Eng In Kuala Lumpur On 18.10.2011.

UMNO Should Act Against Those Trying To Wreck The Life Of My Young Son With Cruel And Barbaric Lies Just To Finish Me Off Politically To Prove That UMNO Is Not A 3D Party That Employs Desperate Dangerous And Dirty Tactics.

Prime Minister Datuk Seri Najib Tun Razak had declared during the Gerakan National Delegates Conference two days ago that BN had not given up on Penang and will go all out to recapture the state from Pakatan Rakyat. Following those Najib’s declaration of intent, we see pro-UMNO blogs and some UMNO leaders carrying out a serial campaign in the internet to systematically not only character assasinate me but also cruelly dragging in my young 16 year old son with their lies.

My wife and I are furious that pro-UMNO blogs and some UMNO leaders have made or perpetuated false allegations against my young son of criminal wrongdoing. My family and I deplore these lies and fabrications against my young son as morally despicable and barbaric. UMNO should act against those trying to wreck the life of my young son with cruel and barbaric lies just to finish me off politically to prove that UMNO is not a 3D party that employs desperate, dangerous and dirty tactics just to cling on and retain power at any cost.

My son had transferred to St Xavier Institution in Penang from Sekolah Menengah Kebangsaan Cina Heng Yee because I had promised him that he could transfer to the school of his choice if he scored at least 6As in his PMR. When he achieved that, he was transferred at the beginning of the school term this year in January 2011. My son wanted to go to St Xavier because he did not want to have his hair crew-cut as is required for Heng Yee students but wanted to keep his hair longer.

In this modern world, it is difficult for a young kid growing up, especially so when his father is a Chief Minister targeted daily by the pro-BN media. For a young kid growing up, to be maligned in such a beastly and cruel fashion publicly is unacceptable and inhumane.

My son is very shaken up by these lies. He has also not gone back to school for two days. I feel sad and that I am not able to protect my young son from these pro-UMNO ferocious beasts.

I urge these ferocious pro-UMNO beasts not to prey on the innocence of my young children. If you want to finish me off, do your worst to me but leave my innocent children alone. UMNO politicians have children too and DAP have never gone for their children and do not intend to so.

Amongst some UMNO leaders who highligted this shameful episode in the blogs is Bukit Gelugor(Penang) UMNO Division vice-chairman Dr Novandri Hasan Basri. He was then followed by many UMNO leaders rehashing the lies. Sadly even UMNO Youth chief Khairy Jamaludin joined in these shameful lies by poking fun at my son with this tweet:-

@Khairykj Khairy Jamaluddin
@PapaGomo Mungkin dia roboh Kampung Buah Pala sebab nak ganti dengan Kampung Buah Dada.
http://twitter.com/#!/Khairykj/status/125841671102529536

I hope those poking fun and spreading lies at my young son can look at themselves in the mirror as a father and ask whether they want their own child to suffer the trauma of such lies. My family and I reserve the right to take any further action to protect my family. In the meantime, my wife and I will try to heal my young son and pray that he will recover from having his innocence so cruelly destroyed by these pro-UMNO beasts.

LIM GUAN ENG

9 Cik GuBard Cetak 25,000 Risalah Fitnah DS Najib dan Isteri


25,000 Risalah fitnah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri siap di cetak dan telah pun diedarkan semalam dengan tujuan untuk memesongkan pemikiran rakyat supaya membenci PM dan kerajaan Barisan Nasional.

Taktik kotor Pakatanis yang melakukan serangan peribadi terhadap PM menunjukkan bahawa mereka amat terdesak untuk meraih undi pada Pilihan Raya Umum akan datang.



Inilah pemimpin-pemimpin ahlul yang bertangungjawab menyebarkan risalah fitnah tersebut. Mungkin mereka ini kurang mendapat kasih sayang dari Anwar.

Orang Negeri Sembilan pun tahu siapa Cik GuBard ni.. Kalau tak jaja fitnah, sumpah seranah dalam ceramahnya memang tak sah, malahan juga kedengaran rungutan dari rakan-rakan PKR yang mengatakan Cik GuBard ni fitnah orang keterlaluan, buat cerita tidak masuk akal, akhirnya memalukan diri sendiri...

Aku berharap suatu hari nanti Cik GuBard akan terima hakikat bahawa orang ahli PKR sebenarnya meluat dengan dia ni... Cik GuBard adalah liabiliti dalam PKR. Tolong suluh muka lu sikit kat cermin broo......

2 Hujahan Akhir Pembelaan Kes Liwat Anwar - 23, 24 November


Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, hari ini menetapkan 23 dan 24 November depan bagi mendengar hujahan pada akhir kes pembelaan sebelum membuat keputusan kes liwat membabitkan ketua pembangkang, Anwar Ibrahim.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah menetapkan demikian selepas selesai mendengar keterangan empat saksi penyanggah yang dikemukakan oleh pihak pendakwaan hari ini.

Mahkamah, katanya, hanya akan menentukan tarikh keputusan selepas selesai mendengar hujahan.

Perbicaraan hari ini menyaksikan 4 saksi penyanggah memberi keterangan bagi menyanggah kenyataan pakar sakit belakang upahan Anwar Dr Thomas Hoogland mengenai ketidakupayaan Anwar melakukan hubungan seks.

Saksi-saksi penyanggah pihak pendakwa itu antaranya, Datuk Dr Zalina Mat Zain, Pengarah Hospital Kuala Lumpur (HKL), dan dua doktor daripada HKL yang pernah merawat Anwar pada 16 Julai 2008 iaitu Dr Jayendran dan Dr Ee Boon Leong.

Anwar is Dead!

4 Panas: Betul Ke Ustaz Azizan MB Kedah Dapat Isteri Muda?


Ini bukan Papa Hebat, tapi Atok Hebat hahahaha.....

Wa cakap sama lu bro..... Gempak habis!

Kecoh dah tersebar di seluruh antero negeri mengatakan Menteri Besar Kedah Ustaz Hj Azizan dapat beristeri muda. Mantop.

Kalau angin tak tiup masakan pokok itu bergoyang kecuali kalau ada kingkong besar yang goyangkan hahaha!

Cerita ini bukan aku sorang saja yang dengar rupanya ada juga sahabat dari Kedah mengesahkannya...

Ustaz kalau betul... Ustaz memang hebat lah... Kalah Papa Jahat.. sebab barang Papa Jahat sudah tidak boleh berfungsi dan mengalami sakit pingang tidak boleh melakukan hubungan seks, sama ada depan atau belakang...

Mungkin Papa Hebat boleh belajar dengan Ustaz Azizan kot hahahahaha!

Cer Citer Cer Citer....


McTheory

Tersebar sudah cerita Ostat Jijan berbini muda. Benarkah? betulkah? Ada yang kata bininya berumur 18 tahun. Tapi apa yang Mc dengar, umurnya awal 20 tahun, memang lawa orangnya dan kerja di KMC, tapi itu dulu la kerja, sekarang ni dok rumah saja la, maklumlah bini MB.

Cerita ni sudah tersebar di kalangan rakyat. Mungkin Ostat Jijan mengunakan petua orang2 tua. Kalau nak muda, kena makan pucuk muda. Bila kita kawin muda dan berkawan dengan orang muda, jiwa kita pun akan jadi muda.

Lepas ni rasanya boleh hilang terus la kot sakit jantung Ostat tu.

Patut la beli kereta baru, rupanya untuk bawa orang baru.. ishh.. pandai Ostat ayat noo..

Dengaq kata dari tahun 2010 lagi Ostat Jijan dok ayat, akhirnya dapat juga ya. Betui la usaha tangga kejayaan bak kata orang.

Kami tumpang bahagia kalau cerita ni betui..

Ostat jangan risau, iklan obat kuat, banyak dalam harakah, pilih saja yang mana nak.. heh..

Nota Bro Jinggo: Gambar diatas hanya sekadar hiasan...

2 Negara Kebajikan: Rakyat Duduk Pondok, Menantu Nik Aziz Hidup Mewah!


ALLAH BENCI PAS !!!


"KERETA MENANTU NIK AZIZ !!
BAYANGKAN NIK AZIZ ADA 10 MENANTU DAN 56 CUCU DAN SEMUANYA KAYA GILAA !!


"RAKYAT KELANTAN D JAMU DGN SYURGA..UNDI JE PAS..SYURGA MILIK ANDA !!
RAKYAT D MINTA MISKIN PUN TAK PE..JANJI KITA DAPAT KESENANGAN D SYURGA DGN UNDI PAS !!
- azmy awang klana jaya

Laungan Negara Kebajikan…. Pas Patut Malu Dengan Rakyat Kelantan! PAS is Dead!

Monday, October 17, 2011

0 Isu Ramas Buah Dada: Guan Eng Tidak Tahan Menanggung Malu... Saddisnya!


Baeek punyaaa KANTOI...

MIM Kantoikan Guan Eng

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng enggan mengulas laporan dalam blog pro-Umno yang mendakwa anak lelaki seorang kenamaan di negeri itu mencabul kehormatan seorang rakan pelajar wanitanya.

Awal hari ini, isteri Lim, Betty Chew, juga enggan mengulas dan hanya berkata, "Tolong kemukakan soalan kepada KM".

Media di Pulau Pinang hari ini kecoh apabila blog pro-Umno mendakwa anak pemimpin tinggi politik mencabul kehormatan budak sekolah dan bagi menutup perbuatan itu, bayaran RM200,000 didakwa disogok kepada ibu bapa budak perempuan itu supaya tidak menghebohkannya.

Kemudian Guan Eng meminta dakwaan tersebut diterbitkan akhbar-akhbar dan media nasional... Nah... nampak sangat dah kantoi cuba nak salahkan orang lain pula....

Kenapa Guan Eng tidak menafikan dan kenapa takut untuk memberi komen sebaliknya mahu menyerang. Taktik yang sama digunakan apabila beliau kantoi berbohong dalam banyak isu. Politik murahan la bro...

Banyak Guan Eng labur tu RM200,000 untuk tutup mulut, last-last kantoi juga.. Pergh saddisnya!!!

Dibawah petikan dari blog MIM


MiM tidak pasti sama ada mahu berterima kasih atau tidak kepada Susan Loone, wartawan MalaysiaKini kerana merujuk blog MiM tentang skandal anak lelaki VVIP yang mencabul kehormatan seorang budak perempuan sekolah yang sama dan disogok RM200,000.

Tetapi yang pastinya, MalaysiaKini telah menyetujui dan membuka spekulasi skandal panas itu lebih luas dengan mendedahkan bahawa anak lelaki Lim Guan Eng DAP memang telah berpindah dari SMJK Heng Ee ke SMK St Xavier.

Portal pro-pembangkang yang termain dengan rentak bloggers pro-BN itu pasti akan memakan diri boss dan mereka sendiri.

Lebih-lebih lagi portal tersebut mula memainkan kenyataan daripada 'sumber' tetapi sumber tersebut tidak di dedahkan! Begitu senang sekali!

Dan MalaysiaKini mengharapkan pembaca supaya percaya bulat-bulat ! Inilah yang dikatakan 'baling batu, sembunyi tangan !


Dan jangan jadi bodoh untuk mempercayai anak dipindah tanpa alasan yang masuk akal dan munasabah !

Berita terdahulu: RM200K Untuk Tutup Kes Anak VVIP Raba Buah Dada Budak Sekolah!
 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates