Thursday, January 19, 2012

9 Adam Adli Lucah... Tayang Spender Di Chow Kit @AdamAdli


Halamak.. terserlah perangai kebudak-budakan mahasewel ni... Kau ingat anak dara terpikat ke dengan trendy kau tu bro.. Aku boleh beri jaminan... paling kuat yang akan tergoda pun, bapok-bapok kat lorong Haji Taib tu...

Opps ke... ko singgah kat sana dulu sebelum berdemo bro?

Tengok lah... Spender Adam warna keadilan... tah-tah hadiah dari Anwar kot, tu pasal Adam sibuk nak tayang!

Pak lebai Pas semua tengok je, kelakuan tak senonoh anak buah Anwar ni... nak tegur tak berani.. HamPas lah korang semua ni!

Petang tadi budak-budak ahlul ni mengadakan bantahan di luar ibupejabat PAS yang kononnya sebagai membantah tindakan parti itu yang membisu berhubung tindakan menggantung lima pelajar Kolej Universiti Insaniah (Kuin) di Kedah.

Pas buat bodoh je.. almaklum la.. sape yang berani nak bersuara, silap-silap kena pecat macam Hasan Ali.

Kalau berani turun la PWTC Adam! Oook! OOkk! Oookkk!

9 comments:

Anonymous said...

hahahahaha! serabai punya budak! mmg bangkai Anwar betul dia ni!

Bron said...

dia nak g melacur tu bro.. biasala mahasewel murahan...

Anonymous said...

poyo gile budak ni.. naik meluat aku tengok.. rasa nak bagi penampau je!

Anonymous said...

haha...ce lah serang dasar yang dorang bawak tu..at least kalau dasar dorang tu ko serang2 kaw2 sampai dorang tak terjawab.. lagi best..ke ko jelous x dapat seluar dlm dari najib..haha

Anonymous said...

Gile ah..macam ni ke pelajar UPSI?? UPSI nak simpan mamat bengong ni buat ape lagi?? Tendang aje keluar..dia dah memalukan institusi perguruan bila dia londehkan seluarnya tu..sungguh memalukan

Anonymous said...

DAH BANYAK SERANG DAH DER.. SATU PUN DIAORANG TAK TERJAWAB...

Anonymous said...

pundek hangpa lah..!! Tak ada kerja lain ker??

Anonymous said...

haha..budak bangkai serang pejabat PAS..kakakakak..puak2 PAS x kata apa2 ke?....

Anonymous said...

Nampak macam kosong je anu budak ni

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates