Pages

Sunday, January 15, 2012

Anwar Ibrahim Dan Homoseksual Tidak Boleh Dipisahkan! Sama Rasa Sama Rata, Belakang Depan Sama Saja!


Hari ini golongan Homoseksual bertepuk tangan sambil mengangkat Anwar Ibrahim sebagai King of Al-Juburi...

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mempertikaikan undang-undang berkaitan kegiatan homoseksual di negara ini.

Sambil menyifatkan undang-undang tertentu sebagai lapuk, Anwar juga berkata, ia tidak boleh diterima sebagai sesuatu yang relevan.

Anwar menyokong penuh pemansuhan undang undang lapuk sodomi. Anwar berkata “walaupun masyarakat Malaysia rata rata tidak boleh menerima homoseksual di khalayak ramai, undang-undang lapuk sodomi tidak harus diguna untuk menghukum org yang tidak bersalah”

Rakaman temu bual selama kira-kira empat minit itu berlangsung pada 12 Januari lalu, Video URL: http://youtu.be/Ms1QKkmC6mM


Anwar berkata demikian ketika menjawab soalan daripada wartawan BBC mengenai sokongan yang diterima beliau daripada golongan gay di negara ini ekoran pembebasan daripada tuduhan meliwat pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan pada 9 Januari lalu.

Anwar dilepas dan dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur daripada pertuduhan itu selepas hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah mendapati tiada bukti kukuh bagi menyokong keterangan Mohd. Saiful Bukhari dan tidak selamat untuk mahkamah bergantung kepada bukti asid deoksiribonukleik (DNA).

Pembebasan Anwar disambut baik oleh beberapa pihak yang cenderung menyokong kebebasan hak kumpulan lesbian, gay, bisesksual dan transeksual (LGBT) termasuk sebuah pertubuhan homoseksual di Filipina.

Dalam sokongan kepada Anwar, pertubuhan yang dikenali sebagai Organisasi Progresif Gay Filipina (ProGay) menerusi sebuah portal berita di http://www.tempo.com.ph membuat kenyataan, sudah tiba masanya undang-undang berkenaan liwat yang merupakan sebahagian daripada legasi kolonial British itu dihapuskan.

Di dalam negara pula, beberapa pihak turut menyatakan sokongan pembebasan Anwar itu termasuk Majlis Peguam yang menyifatkan dakwaan terhadap Ketua Pembangkang yang berasaskan kepada peruntukan lapuk Kanun Keseksaan iaitu memperuntukkan hubungan seks suka sama suka antara orang dewasa suatu jenayah, tidak harus sesekali dibawa ke mahkamah.

Malah Presidennya, Lim Chee Wee turut berharap Peguam Negara tidak akan mengemukakan sebarang rayuan berhubung kes itu dan sebaliknya menumpukan sumber-sumber penting Jabatan Peguam Negara menangani jenayah lebih serius.

Sama Rasa Sama Rata, Belakang Depan Sama Saja!

5 comments:

  1. Wahhh!!! Best la LGBT pas ni,korg dh boleh scara terang2 mengexposekn diri korg jika anuar al jubori mmerintah krajaan..kaum nabi luth yg sdah dilaknat dn dhapuskan olh allah bakal muncul kmbali di bumi malaysia sbuah ngara islam..

    ReplyDelete
  2. hebat pak sheikh...kepada parents yang ada anak teruna...hati2lah ngan mamat ni..kalau tak islamnya jadi liberal, blakangnya akan loose..ahaks

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH PADA PARTI AJARAN SESAT KRN BERJAYA BERDAKWAH. INI LAH NATIJAH DAKWAH PARTI AJARAN SESAT SELAMA INI. TUNGGU LA BALASAN ALLAH AWT

    ReplyDelete
  4. Syukur....Alhamdulillah. Sebenarnya inilah rahmat dan hikmah Allah SWT bila Anwar dibebaskan. Tau kenapa...Allah SWT melondehkan dan membuka kebenaran siapa Anwar sebenarnya dihadapan penyokongnya.Tanpa disedari Anwar sendiri telah mengakui beliau seorang peliwat aka heteroseksual.
    Kita harap dapat melihat lagi kebenaran yg Allah SWT tunjukkan kepada kita rakyat Malaysia tak kira agama apa sekali pun yg mengharamkan kegiatan seks songsang.Yg batil tu akan tertonggeng gak akhirnya....

    Kepada Saudara Saiful...bykkan berdoa dan bertawakal kepadaNya.

    ReplyDelete
  5. Buat malu para peguam malaysia .......BAR council patut di barkan aje....bukan buat apa ollect duit members buat khianat negara.....

    ReplyDelete

Saya tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh membuatkan anda didakwa di mahkamah. Segala komentar adalah tanggungjawab anda sendiri.