Friday, January 6, 2012

Panas! Azmin Ali "Touching" Hasan Ali Tak Sebulu Dengan Anwar!


PKR hari ini mendesak rakan sekutunya, PAS supaya bertindak keras ke atas bekas pesuruhjaya Selangor parti itu Datuk Hasan Ali yang mengeluarkan pelbagai kenyataan yang dianggap mencerca dan menghina ketua umumnya, Anwar Ibrahim.

Kekasih Anwar, Azmin Ali hari ini menulis di Twiteer dengan membidas kenyataan Hasan yang juga ahli exco kerajaan negeri Selangor kerana menganggap tuduhan liwat yang dihadapi oleh Anwar sebagai perkara peribadi.

Tak sangka pula perkara ini menjadi sensitif kepada Azmin... Takkan lah Hasan Ali nak usik manja Anwar sikit pun tak boleh... Hal kecik macam ni pun nak gaduh-gaduh... nampak sangat tiada kata sepakat dalam Pakatan Rakyat. Wayang je lebih....


"Saya berharap dan medesak PAS supaya bertindak terhadap kenyataan Hasan yang celupar ini yang tidak sepatut diluahkan untuk agenda peribadinya,” katanya.

"Saya harap PAS mengkaji mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap Hasan. Jika dia tidak mahu hadir, dia tak perlu hadir tetapi demo HIMPUN dia hadir," kata Azmin.

Azmin mengulas kenyataan bekas pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Hasan Ali yang semalam mengeluarkan kenyataan bahawa adalah tidak sesuai mengheret rakyat menyertai perhimpunan haram itu semata-mata bagi mempertahankan isu peribadi Anwar Ibrahim.

Anwar, Nik Aziz okey jer... yang Azmin touching-touching sangat nape? hehehehe!

Azmin Ali ada hati nak jadi PM hahahaha lagi buat aku ketawa terbahak-bahak!

3 comments:

Anonymous said...

Azmin 'Lacurkan' Shamsidar Untuk Kaut Kemewahan Dari Anwar?

Pak Malim said...

Kenapa pula PKR nk masuk campur dalam urusan rumah tangga PAS? nak ambil tindakan atau tidak itu hak PAS. Azmin tidak ada hak nak desak PAS!

Anonymous said...

Org yang tak sanggup hidup susah akan melakukan apa saja untuk hidup senang. Sesungguhnya hubungan istimewanya dgn DSAI telah banyak membantunya hidup senang dan kaya raya.