Monday, February 27, 2012

15 Nurul Izzah Dihalau, Beri Ceramah Di Felda Lepar Hilir


Kehadiran Pakatan Rakyat memberi ceramah malam semalam tidak disenangi oleh masyarakat di Felda Lepar Hilir, Gambang, Pahang.

Dikhabarkan Nurul Izzah di halau keluar dari Felda tersebut.

Sedar-sedarlah sikit rakyat dah bosan dengan lakonan dan penipuan dari Pakatan pembangkang, jadi tak usahlah nak buat ceramah di seluruh negara... buang masa saja!

Bila dah jadi perkara buruk seperti ini... macam biasala, mereka mula menuduh Umno yang hantar samseng... Umno juga yang salah! Ustaz PKR kena tangkap khalwat pun Umno jugak yang salah!

PKR dah tak ada modal! rakyat tolak mereka, Umno juga yang salah! Apa celup!

Menurut portal Keadilan Daily, yang nyaris menjadi mangsa kali ini adalah Pengarah Komunikasi PKR dan Naib Presiden parti itu, Nurul Izzah Anwar.



“Budak-budak muda cuba pukul Nurul Izzah di ceramah kami di Felda Lepar Hilir. Saya dan Nurul Izzah diiringi polis keluar untuk elak samseng Umno,” kata Nik Nazmi dipetik organ rasmi PKR itu.

Nurul Izzah (kanan) pula dalam raeksi awalnya berkata beliau bersyukur kerana selamat tetapi memberi jaminan tidak akan gentar dengan gelagat liar berkenaan.

“Bersyukur pulang dgn selamat. Moga teman-teman di Felda Lepar Hilir juga bertahan dan bersemangat walaupun samseng-samseng Umno berlagak liar, ugut fizikal.

“Tangan (penumbuk) hanya beberapa inci dari (wajah) saya,” katanya di Twitter pada jam 1 pagi ini.

Sehubungan itu, Nik Nazmi dan Nurul Izzah akan membuat laporan di balai polis Merchant Square berdekatan ibu pejabat PKR pada jam 3 petang hari ini.

15 comments:

Anonymous said...

masa felda diwujudkan, budak nurul ni pun belum lahir lagi, so rasanya peneroka felda menilai siapa yg berjasa pada mereka..

Anonymous said...

Padan muka dia!

Anonymous said...

Yg mkn duit rakyat siapa?

Anonymous said...

budak hingusan nak mengajar orang felda cara2 urus tanaman dan kebun dengan betul...padan muka! nasib baik muka tu tak kena cangkul ke atau sabit sawit!

Anonymous said...

Ramai yang cucing tak tahan godaan izah. Anak muda?

Anonymous said...

Mengapalah penumbuk tu MISS ye.?? Kalau kena muka dia orang kan BEST????

Anonymous said...

Muahahahaha,padan muka ko izah!!! Slamat x kena raba

Hairi(botak) said...

Die nak masuk sarang rimau.... Nak tunjuk kekuatan.... Sekali rimau2 tu dah hembus die keluar....

Coolio said...

Lembah Pantai pun tak berapa nak betul, lagi nak pegi Felda.. ingat otai sana bodoh ke macam kau? baru padan muka kena..

Anonymous said...

betul tu ...orang felda tahu nak pangkah mana pilihanraya nanti...pebetulkan pak hang dulu...si al juburi

Anonymous said...

ana pun baru balik dari Lembah pantai rakyat di sana memang tunggu masa aje nak bagi penumbuk mohd Ali sama anak Nuar ni!...dulu bolehlah menang!...itu pun majoriti kecil! orang lembah Pantai ketika tu dah tersilap dan termakan gula2 janji pembangkang dan kempen kelentong putar alam telah berjaya menghayalkan rakyat khusnya orang Melayu yg mudah sangat terpedaya dgn hayalan dan fatamorgana pembangkang!...tetapi itu dulu...Now rakyat setelah 3 tahun berlalu dah mula faham pembangkang yg hanya pandai bermain dgn ramalan dan janji muluk2...ingatlah hari esok setakat boleh kita ramal sebenarnya apa yg ada pada hari ini adalah data yg sudah pasti!...esok belum menjanjikan apa2 tetapi seronok untuk kita ramal!...fikirkanlah sebelum terpengaruh dgn ramalan muluk pembangkang!

Anonymous said...

Aku cadangkan, halau je kalau anak beranak ni datang ke tempat korang. Jangan bagi peluang dia kelentong atau kencing kat tempat anda.

Anonymous said...

Nurul kenapa bodoh sangat ni.inilah yang dikatakan POLITIK .Di belasah,dikutuk,dihina.difitnah,dijatuhkan,diangkat,dicerca,dipuji,dibom,diliwat,dipanjat ini semua adalah asam garam dan ragam dalam politik, jangan mengadu. Kalau tak mahu semua ini jangan berpolitik duduk rumah jaga anak layan suami cukup2,jangan rasa ada kesenangan (complacent) dalam berpolitik. Politic is a dirty trade.

Anak Perelih said...

http://anakperelihblog.blogspot.com/2012/02/samseng-samseng-umporno-sekelian-cuba.html

Anonymous said...

kepada rakan2 PKR, kita berjumpa pada 17hb 3 nie, kite tengok sape kacau sape

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates