Monday, February 27, 2012

7 Tiga Hari Watiwani Bermalam Di Bilik Ostaz Badrulamin - Saksi


Menurut seorang saksi mengatakan sudah tiga hari Watiwani bermalam dibilik Badrulamin kenapa malam ketiga baru nak bagi tazkirah.

Kata saksi itu lagi dakwaan Badrulamin kononnya dia dipukul oleh 20 orang samseng upahan suami Zatiwani adalah satu pembohongan. Setahu saya, saya dan suami Zati sahaja yang datang berjumpa dengan Badrulamin meminta dia melepaskan isteri Fazli Pungut tetapi Badrulamin enggan berbuat demikian sehingga menaikkan kemarahan suami Zatiwani.

Sebagai suami kepada Zati yang tidak mahu dianggap dayus, beliau terpaksa melaporkan kepada Jabatan Agama Islam Pahang untuk membuat tindakan lanjut setelah beerapa rundingan dengan Badrulamin gagal.

Menurut penguatkuasa JAIP semasa tangkapan dibuat Zati sedang menyorok didalam almari. Penguatkuasa mendapati ada satu lagi tuala basah berada di atas katil dan satu lagi sedang digunakan oleh Badrulamin, ini menunjukkan ada seorang lagi yang tinggal bersama Badrulamin di dalam bilik hotel itu.

-Sungai Rapat Online

7 comments:

mankerbau said...

betui ka? hanpa jangan buat fitnah nanti fasik!

Anonymous said...

apa pula hukum org yg berzina? jgn lepaskan... hukum sulu saja ostat ni!

Anonymous said...

ALLAH dah tunjuk pada kita berkat doa dan sembahyang hajat....dengan manusia boleh dok permain lagi tapi dengan ALLAH......terima lah akibat di dunia lagi dimalukan.....tu lah berkat mulut kotoq dok cerca org lain, maki hamun dan bohong...renung-renungkanlah.

Anonymous said...

saksi mana tu????????????????????????????? blh caya ke????????????????????????????

Anonymous said...

burit punya pasngok....
kena tang batang kote hangpa minta saksi pulak.....

dh bagi bukti, kata pulak konspirasi.... burit punya pasngok+fuckatan...

Anonymous said...

Aku setuju 'Allah dah tunjukan semua tu'
Begitu jgk Allah tunjukan bagaimana 'Iman Mahadi' berzina! Bukkan gambar still tp video, bukan 2/3 Saar tp 30min! Allahuakbar!

Anonymous said...

blogger beruk upahan amnoporno ni kalau pasai buat ayat memang cantik,ialah beruk la katakan suruh panjat pokok kerengga pun dia pulun, ni pulak perkara tak sakit pun apa nak susah.nak buat macam mana nak idup kalau tak ayaq ketum pun tak dapat,jenuh kerin rengkong.Kalau bukan kaki fitnah dia tak berani tuduh2 macam tu,tengok dulu statmen pejabat agama. Takut SATGI kena saman buta je.Aku tau sebagai penjilat tegar kalau takdak duit mulalah gatai lidah.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates