Friday, March 23, 2012

Mahasiswa Bodoh Hadiahkan Batu Nesan Kepada Kementerian...


Hanya kira-kira 15 orang Mahasiswa Universiti yang mewakili Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) hadir ke pejabat Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) di Putrajaya. Tujuannya adalah untuk menyerahkan Memorandum Menuntut Pilihanraya Kampus agar segera diadakan.

Memorandum berkenaan diserahkan kepada En Khairi Abdul Malek, Setiausaha Politik kepada Menteri KPT, DS Khaled Nordin. Yang paling melucukan apabila mereka turut menghadiahkan batu nesan kepada Menteri KPT.

Baca lagi...

2 comments:

Anonymous said...

alahai sewelnya student ni. apa besar sangat ke pilihanraya u ni hingga nak hantar memorandum. masa belajar di usa dulu tak pernahpun aku lihat student buat pilihanraya atau berdemo, tetapi mereka tetap hebat dengan pencapaian dalam semua bidang.

pongkeng said...

Konon nak bebas bersuara , tapi tak tahu macamana yang dikatakan bebas.Mereka ini bebas pemikiran tahap rendah ,buat malu bangsa sahaja. Ini semua dengar cakap Anuar yang tak ada rasa malu sejak dari tahun 1974 lagi sentiasa berdemo konon kuasa pelajar tu boleh menentukan hala tuju negara. Cubalah malu sikit jangan terikut dengan perangai Anuar yang tak reti malu, yang 'malunya' tak kira depan belakang bedal saja.