Tuesday, May 1, 2012

29 Gambar Penuh Skandal Seks Azmin Ali Sudah Tersebar!










Sebuah laman blog hari ini telah menaik turun gambar penuh perbuatan terkutuk Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali... Gambar kelihatan seorang wanita melakukan teknik seks Blow Job di ruang tamu dan di dalam tandas bersama Azmin Ali!

Patutlah tak kisah serahkan Shamsidar kepada Anwar! stok kat luar berlambak!

Harap Rafizi Ramli dan Zuraida tidak berat sebelah untuk membongkarkan kes ini!

29 comments:

Anonymous said...

wow! macam haramjadah pemimpin pakata haram ni!! tuuuiiii!

Anonymous said...

habislaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

ini kerja wan azizah dan nurul izzah.... team wan azizah menganas dan berjaya perangkap azmin.. tahniah! bye2 azmin!

Anonymous said...

Dari mana datang camera tu heh?

pemerhati politik said...

aku rasa perempuan ini sudah diupah untuk memerangkap azmin.. dan azmin terperangkap oleh nafsunya sendiri...

teori aku ada pihak dari pkr yg merancang untuk menjatuhkan azmin...

Anonymous said...

Apa saja provokasi dan penipuan dari puak umnoporno kita semua dah boleh baca beb...

Jangan ada belas ikhsan kepada anjing2 umnoporno semua... diorang main kotor dan jahat, ajar dengan cara kotor dan kejahatan...

kerana dioranglah makhluk paling hina, paling bangsat, paling jahanam dalam bumi Malaysia nih... sejak zaman Kesultanan Melaka lagi....

Anonymous said...

Aikkkk...sampai sendiri buat maksiat pun nak salah kan umno juga. Haramjadah betul mu nii..Islam pebenda mu nihh..ko mu pun mcm dio jugok...hahahaa. sendiri mau ingat haaa..jaga KOTE sendiri aaa..jangan kasi di aiskrim..hahaa..sukonya akuuu...ALLAH dah tunjuk balasanya. Tunjukkan lah lagi kejahatan orang2 pakatan YA ALLAH..bongkar kan lah segala sifat keji mereka YA ALLAH.Amin...

Anonymous said...

Ini memang satu perangkap..Azmin Ali tewas!! Kalu bukan perangkap, macam mana bleh ada video dalam tandas? Takkan berak pon nak rakam btol x? Memang perangkap dan anda tewas azmin...

Anonymous said...

mmg celaka la puak2 pembangang ni
dah sampai tahap mcm ni pon tetap nak salahkan BN
ape la babi sgt korg ni kan

TEROPONGBUKITPENINJAU said...

Kote Azmin yg dapat sedap, BN jugak yang salah. Apa punya bahlollah otak puak2 ni.

hangkedee said...

2.45.Mari kita ramai ramai Aminkan Doa,Semoga Illahi tunjukkan kebenaran.Amin.Boleh kan.syukur Alhamdulilah.

Anonymous said...

Pemikiran sempit puak pembangkang memang tak dapat dinafikan. Mereka berulang kali cakap pasal korup, rasuah, salah guna kuasa, kroni - tapi takdak bukti jelas. Semua berdasarkan andaian sahaja.

Tetapi bila kita tampil kembali pada mereka dengna bukti-bukti yang boleh kita kata logik dan jelas - video misalnya, mereka menidakkan ia dengan mendakwa itu fitnah.

Kita ni tak kisah lah penyokong parti mana pun, bila kita bercakap tentang orang yg kita nak pilih sebagai pemimpin, perkara ini tak boleh buat main, pemikiran kena terbuka dan bukan dilandaskan dengan perasaan benci semata-mata.

Suruh jawab dulu kes ni, kalau fitnah SAMAN, kes kes terdahulu pun tak selesai lagi, VIDEO LUCAH, SKANDAL SHAMSIDAR/ANWAR, dsbnya.

Jangan tuding jari pada kerajaan BN dulu, kita kalau mengaku lebih baik, bersih dari korup, kroni, rasuah, MORAL, buktikan!

Takat cakap ja buat apa PR... buktikan kenapa anda lebih bagus, bukan buktikan kenapa BN tak bagus - walaupun bukti tak ada. Jawab bukti bukti ni, kalau tak boleh jawab DIAM - toksah nak cakap fitnah ke ape kalau tak mau perbetulkan.

Anonymous said...

Ni bukan Azmin Ali la...Ali Azmin kot..sbb perut dia tk buncit...hahaha

Anonymous said...

salam,

ahlipas hanya percaya kpd 4 pasang mata yg berjanggut panjang dan berdahi hitam serta berkopiah putih. ada kad keahlian parti ajaran sesat. yg kita tengok ni hanyalah besi, plastik yg tak boleh dibuat bukti. hukum dari presiden @ tuhan pertama parti ajaran sesat.
kalu gambar ah jib gor, muhyidin, mana -mana pemimpin umno, segala bukti yang superimpose boleh diterima pakai dan digunakan untuk membawa cerita fitnah. fitnah makanan rutin harian ahli pas, dap dan pkr.

Anonymous said...

hahahahah,,berkat doa n semayang hajat!!apa mcm!!bleh terima???hahaha,,,

Anonymous said...

Celaka betullah Azmin ni... Makan sorang2. Share la dgn penyokong2 yg ada ni. Kami pun nak jugak. Sia2 aku sokong ngko...

Anonymous said...

Clako! Clako!clako!
Itu ternyata bukan shamsidar..
Aper nk buat..bos pun taram china doll..anak buah xkan dgr jer kot. Slamat yer azmin..doa smua org yg harapkan kbenaran tlh makbul.

Parti konek rakyat..

Jokiden said...

"Ini semua fiiittttttttttnaaaaaahhhhhhhhhhhh jijiiiiiiiiikkkkkkk!!! untuk mengaiiiiiiibbbbbbbbkan orang." Jokiden tak percaya, nanti akan di ulas dalam blog Jokiden.

Anonymous said...

Kt negara lain xdk rakyatnya yg ber,pk mcm penyokong2 umno celaka ni.. Skandal sex yg x tahu kebenarannya ni diagung2kan, malah ada yg dah maki hamun seolah2 mcm dia da yakin sgt prkara ni benar, tapi kantung negara @duit utk rakyat dirompak oleh pemimpin2 diabaikan walhal perbuatan ni boleh melibatkan mudarat pd rakyat.. Asyik2 sex sex sex sex sex x abis2 sedgkan pemimpin2 umno sentiasa cari peluang utk rompak duit negara.. Mereka tu sume dah kaya raya smpai x brani nk istihar harta.. Korang dpt apa?? Dpt cerita seks je laaa!

Anonymous said...

setuju
nie semua kerja wang azizah dan konco

nak lepaskan hubby tersayang, abg azmin jadi mangsa....

tapi menarik juga tgk ang min buat aksi nie....mcm biasa je,,,

jack said...

Kalau nak diikutkan pada kata nurul izzah,sebarng perlakuan zina dll mesti mempunyai 4 saksi baru boleh didakwa berzina.Jadi.. kita x boleh tuduh azmin ni berzina sbb x de saksi.biarlah tuhan yg menghukum mereka sebab klau nk layan diorng yg totok pembangkang ni bhwa apa benda yg pemimpin diorng buat adalah betul dan mesti sokong.Nak tgok kalau ada pemimpin diorang yg rembat anak perempuan diorang lak,apa akan jadi agaknye ...

Anonymous said...

memang sah pakatan jamban low class

Anonymous said...

memang sah pakatan jamban low class

Anonymous said...

Puak2 PKR dok giler2 sgt nak jadi pemimpin negara sebab diaorang jeles.. Jeles.., sbb geng Najib jer yg dapat sapu duit.., Diaorang pun nak sapu duit jugak...

Low class laa lu all, PKR...!

Anonymous said...

Pelakon... Tkkn la azmin ali yg banyak duit nk buat keje tu kt tandas... Mcm mat rempit la pulak. Lps tkn dia bodoh benar dh tahu ada cctv dia jeopardise kn career dia... Lps ru dlm toilet pun ada camera... Hahahaha.... Dh x de idea lain ka? Sapa yg dok menuduh org berzina walhal bukan dia, hukumnya darah dia (yg menuduh) halal di sisi Islam untuk dibunuh. Tapi undang2 malaysia masih defend lagi... Jwb ler kt akhirat tuh kalau dh rasa api neraka tu tk lut kat badan.

Anonymous said...

fitnah akhir zaman,.. dgn teknologi sekarang tk perlulh kita lyn politik murahan dan lucah seperti ini apatah lg klu dr pembohong terdesak no 1 negara UMNO

Anonymous said...

Wakil rakyat Bukit Lanjan cina betina tu x nak try dgn si Azamin,orang tua laknat c Anuar juburi tu ke?cina betina tu kan suka jantan pkr melayu .....smua keturunan Orang2 Pkr ni X peduli cina,melayu ,jantan betina sume kaki MAIN woo....kah,kah ni baru x sampai berapa hari jdi wakil rakyat?terserlah kehebatan mereka kan....hidup PARTI KENCING RAKYAT

Anonymous said...

umno ingat dgn cerita lucah boleh brjaya menjatuhkan org..ingat, balasan akan berbalik kpda kita.. tngok apa balsan pd musa hitam? dia arahkn bunuh As-Syahid Ibrahim Libya dan anak-anak murid tok guru ni, ALLAH brkuasa dgn tunjukkn bala semua ahli kluarga dia trbunuh dlm kejadian Highland Tower..crita dan fitnah seks ini juga akan berbalik kepada UMNO dan BN dan akhirnya mnjatuhkn mereka..

Anonymous said...

saya sokongggg

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates