Thursday, May 3, 2012

9 Isu Blowjob: Ummi Hafilda Yakin Imej Lelaki Skandal Seks Adalah Azmin Ali


Adik kepada Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali, Ummi Hafilda hari ini berkata beliau yakin sehingga tahap 99.9 peratus bahawa gambar lelaki terbabit dalam skandal seks yang tersiar dalam akhbar dan laman blog adalah imej abang kandungnya itu.

Sehubungan itu, beliau mencabar Azmin membuat laporan polis untuk menafikan gambar yang tersiar di akhbar dan beberapa laman blog tempatan adalah bukan dirinya. "Sebagai adik, saya kenal benar dengan abang saya. Dari aspek potongan rambut, susuk badan dan cara berpakaian itu memang dia," katanya kepada pemberita di sini, Rabu.

Beliau turut mendesak Azmin mengambil tindakan undang-undang terhadap akhbar dan blog terbabit bagi membersihkan nama baik keluarga mereka dalam tempoh tujuh hari.

Katanya, jika Azmin tidak berusaha untuk membersihkan namanya, beliau sendiri akan membuat laporan polis bagi mengetahui perkara sebenarnya dan jika Azmin didapati memang terbabit dalam skandal seks itu, abangnya haruslah meletak jawatan sebagai wakil rakyat. Katanya, jika benar Azmin berkelakuan seperti itu, dia telah mencemarkan nama keluarga dan tidak layak untuk menjadi pemimpin masyarakat sebaliknya harus meletak jawatan dan memberi tumpuan kepada keluarga.

Ummi berkata, Azmin telah lama tidak pulang untuk menziarahi ibu mereka, Che Tom Yahaya, 78, yang semakin uzur.

Azmin yang juga Anggota Parlimen kawasan Gombak, dipetik oleh akhbar tempatan sebagai berkata, imej lelaki dalam gambar lucah itu bukanlah dirinya dan menganggap ia sebagai fitnah terhadap beliau menjelang pilihan raya umum ke-13. -BERNAMA

Kalau Ummi Hafilda (adik kandung Azmin) sendiri dah kata Yakin 99.9 Peratus Imej Lelaki Skandal Seks Adalah Azmin Ali... wa nak kata apa lg der....

9 comments:

Anonymous said...

MAMPOS AZMIN!!! KALI NI APA DIA NAK JAWAB PULAK?? JAHANAM PUNYA AZMIN PENIPU BESAR! SAMALAH DENGAN ANWAR!

Anonymous said...

Engkau yg mampos babi

Anonymous said...

bodoh.. kalau 100%lain la.. ni 99.9% nampak sangat bangang.. mana lagi 0.01%... penulis blog sama bodoh ngan KJ.. hahaha... puii..woi.. aku sebagai rakyat muak dengan berita2 bangang macam ni... pui...

Anonymous said...

bodoh umi tpi nk no hp dia blo bgi tk ada hal laaa

Anonymous said...

Persoalan pertama, betul apa yang dikatakan oleh MSO, kenapa dikaburkan gambar tersebut!! Tujuannya adalah kerana nak memfitnah!! Caranya;

Cari seseorang yang mirip kepada Azmin.
Cari gambar-gambar sebelum ini untuk memadankan warna baju yang dipakai Azmin sebelumnya.
Cari baju yang bersesuaian. Gayakan lagak Azmin.
Pasang CCTV di tempat-tempat tertentu. Lakukan aksi dengan mengaburkan kejelasan gambar!!
Siap!! Dalam politik semuanya boleh diatur asalkan duit!!

Pssst :Lama saya merenung gambar ‘Azmin’ terutamanya gambarnya di Kosmo. Gambar blog asal juga diperhatikan. Saya nampak ‘Azmin’ dah ada misai [gambar kanan bawah]. Lain daripada gambar-gambar Azmin sebelum ini yang tak pernah bermisai!! -ekeleh.com

Anonymous said...

Nanti lakonkan pula watak Tuan Guru Nik Aziz siap berserban + CCTV dlm rumah. Kita tgk ada berani umPORno bikin video skandal Tuan Guru pula..lps tu bungkus umporno 1 malaysia..

Anonymous said...

KAH...KAH...KAH.....MAHARAJA...RAJA...RAJA....RAJA.....LA....AWAK.....0.01% tu nak letak kat mana ye...mybe kat somethinglh kot.....HA...HA...HA...HA...

Anonymous said...

kalau puak2 pembangkang senang sgt ckp gambar ni di superimpose, cuba diaorg buat sendiri & pastu tunjuk kat semua..nak tahu cantek atau tidak 'hasil kerja' diaorg ni...pandai ckp konon gambar superimpose...erm..

Anonymous said...

anon 1:19 PM. gambar? superimpose? setahu aku ni isu video bukan gambar. apa makna superimpose ye? cuba google.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates