Tuesday, May 1, 2012

14 Kenyataan Azmin Ali Berhubung Gambar Blowjob Dalam Tandas!


Kenyataan Azmin Ali menjawab isu "blowjob" tampak longgar dan hujah Azmin tidak cukup kuat didalam penafian tersebut! Setakat cakap fitnah semua orang boleh cakap... biasala... bila dah katoi inilah jawapannya...

Azmin juga cuba mengalihkan isu tersebut dengan terus menunding jari terhadap Umno... persoalanan benarkah Umno yang buat fitnah atau sebaliknya team Nurul Izzah yang di ketuai oleh Wan Azizah yang telah berjaya memerangkap Azmin? mungkin?

Bukan mudah untuk memerangkap pemimpin parti kalau tidak beliau di perangkap oleh orang dalaman! tepuk dada tanya selera Min....

Kalau berani angkat sumpah mengaku dalam gambar tersebut bukan beliau...

Gambar penuh klik di sini...




Kenyataan penuh Azmin Ali:

Saya mengecam sekeras – kerasnya fitnah yang ditohmah ke atas diri saya bertujuan untuk mengaibkan saya dan keluarga. Fitnah jelek ini disebarkan oleh media yang dikuasai Umno yang memetik sumber blog pro Umno. Fitnah ini memaparkan seorang lelaki yang mereka tohmah sebagai saya bersama seorang wanita di dalam tandas.

Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut. Ianya adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Saya amat kesal memandangkan tindakan ini adalah fitnah bersiri terhadap saya dan keluarga selepas fitnah jijik ke atas isteri dan anak saya, disusuli dengan dakwaan pemilikan saham kemudiannya saya dituduh menghina Raja-Raja Melayu dan baru- baru ini saya ditohmah mencetuskan provokasi dalam Himpunan Aman Bersih 3.0.

Sebelum ini saya dan isteri serta anak kecil saya telahpun melakukan ujian DNA sebanyak dua kali dalam bulan Julai 1998. Kedua-dua keputusan ujian tersebut menempelak fitnah ke atas saya, isteri dan keluarga. Hasil ujian jelas menyebut serta mengesahkan saya dan isteri merupakan ‘biological parent’ kepada anak kami. Ujian DNA tersebut sekaligus memelihara maruah saya dan keluarga.

“The results from all three genetic loci show that the donor of blood specimen marked ‘X’ (putative father) is the biological father of the donor of the blood specimen marked ‘Y’ (child).”

Namun Umno masih mengulangi fitnah kejam tersebut sepanjang 14 tahun ini walaupun bukti sudah jelas lagi nyata bahawa tuduhan mereka terhadap saya dan keluarga merupakan pembohongan semata-mata.

Setelah kesemua fitnah tidak berjaya, mereka mengulangi skrip usang fitnah seks yang memualkan untuk mengaib dan mematahkan semangat saya. Fitnah jahat seperti ini diulang – ulang untuk membentuk persepsi rakyat terhadap maruah dan kredibiliti saya menjelang pilihan raya.

Munculnya fitnah ini tatkala Umno dihimpit krisis keyakinan dan menjadi sasaran kemarahan rakyat selepas perhimpunan Bersih adalah untuk mengalih pandangan rakyat dari isu sebenar iaitu isu penipuan pilihan raya dan penyelewengan dana awam.

Saya ingin menegaskan bahawa saya tetap tuntas dengan perjuangan membawa obor reformasi demi rakyat. Saya menyeru kepada pimpinan Umno supaya menghentikan budaya politik fitnah yang boleh menghancurkan negara dan masyarakat.

Saya akan terus bersama – sama pimpinan KEADILAN dan Pakatan Rakyat untuk menjana Perubahan dan membawa kemenangan rakyat dalam Pilihan Raya Umum ke 13.

Mohamed Azmin Ali
Timbalan Presiden KEADILAN

14 comments:

Anonymous said...

orang kalau beraqk tengah jalan mana nak mengaku bro....

Anonymous said...

nasib baik dia tak cakap perut dia tak buncit hahahaha!

izzah said...

"tepok dada tanya selera" selera azmin mmg sedap bro kah kah kah

Anonymous said...

hairan kenapa org PR tak berani angkat sumpah???

Anonymous said...

Bersumpah itu kerja org munafiq bro

Anonymous said...

korg tau x sebab ape puak2 pembangang PR x perlu bersumpah..
sbb diorg mmg x perlu pon wat begitu..
ko bagi la bukti setinggi gunung mcm mane pon, datang pemimpin diorg, bagi kencing masam bangang ala2 pondan cmni "bukan i tu nok, tu smua fitnah UMNO", settle..
si bangang kat bawah yg mmg sentiasa ternganga nak minum kencing, dapat air kencing pondan cmtu, terus la bulat2 percaya..
x caya ko tggu la sehari dua ni, mmg berpinar2 kat blog babi2 ni diorg spin semua ni salah UMNO..
dasar babi mmg cmtu la

Anonymous said...

izzah ke yg jilat aiskrim tu?

Anonymous said...

aku dah kata..terang-terang gambar dia..dia boleh korner baring hahaha...kaki penipu kan orang PR ni semua..huhu

Anonymous said...

"persoalanan benarkah Umno yang buat fitnah atau sebaliknya team Nurul Izzah yang di ketuai oleh Wan Azizah yang telah berjaya memerangkap Azmin? mungkin?"

jangan tolak kemungkinan Khalid Ibrahim mungkin juga jadi suspek utama ... semua orang tahu Azmin dengan Khalid macam anjing dan kucing (anjing dgn anjing?) ...

Anonymous said...

sebagai umat islam dan rakyat Malaysia Azmin spatutnya mengambil tindakan berikut :-
1. saman semua bloger yang menyiarkan gambar fitnah tersebut.
2. cabar semua bloger agar bersumpah laknat dengan bersaksikan kesucian al-quran (aku ada baca kisah sumpah laknat dalam majalah al-hidayah keluaran bulan mei - kalau kau orang berminat bolih lah beli sekarang, banyak juga hadis yang bolih menjadi sumber rujukan dalam majalah tersebut).
buktikan anda adalah seorang lelaki bermaruah, benar dan tidak dayus.
pepatah melayu berkata kalau takut bermain ombak jangan jadi nelayan di laut dalam.
takut kerana salah berani kerana benar. takut tersalah mati menjadi nanar.

Anonymous said...

rejam je azmin ali ni depan klayak....

-gila seks-

Anonymous said...

"looks like me, acts like me, penis like mine.. but that person is not me".. semua ni salah umno, pkr je yg banyak berjasa kpd negara.. ptuihhhh! dasar bacul..

Anonymous said...

macam yg semua katakan, puak amno ni kepala otak dia seks ngan rasuah je tahu. rumah siapa yg canggih sangat ada cctv setiap sudut termasuk dlm tandas tu?

nice try bro..

salahkan amno?memang pun..all evilish acts are rooted from AMNO!!!rasuah, seks, samseng, salah guna kuasa? you name them!!

Udin said...

Anonymous May 1, 2012 11:40 PM:

kalau dah UMNO buat yang dia pegi tiru buat hapa?

kahkahkah

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates