Tuesday, May 15, 2012

Senaman Punggung 1.0 Depan Kediaman Ambiga




Persatuan Veteran Tentera Melayu Selangor dan Wilayah Persekutuan (PVTM) mengadakan demonstrasi di luar rumah Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), Datuk S. Ambiga di Bukit Damansara pada Selasa.

Kira-kira 10 ahli PVTM membuat senaman ‘menonggeng’ pada pukul 8.30 pagi sambil menggelarkan Ambiga dengan ‘musuh negara’ yang telah merosakkan imej Malaysia.

Ambiga kemudiannya keluar dari rumahnya untuk menerima poster yang diberikan oleh kumpulan berkenaan.

Ini merupakan demonstrasi kedua yang dibuat di rumah Ambiga.Pada 10 Mei lalu, sekumpulan peniaga mengadakan ‘protes burger’ di luar rumahnya kerana kecewa pendapatan mereka yang merosot kerana Perhimpunan Bersih 3.0 pada 28 April lalu .

Cakap tak serupa bikin da... 

3 comments:

Anonymous said...

Sokong seratus peratus. Biarlah Kambiga rasa pula. Ajar dia cukup-cukup. Kalau jiran dia tak senang complainlah sama kambiga. Kalau dia tak berperngai gila dulu sudah tentu jirannya tiada masalah.

Berita dari gunung said...

Itu satu cara melahirkan rasa hati sekelompok manusia dalam suasana demokrasi yang sering dilaung Ambiga. Tambahan, jumlah peserta demonstrasi itu tidak ramai, oleh itu tidak menganggu masyarakat umum.

Ambiga kena biasakan diri untuk menerima memorandum, maklumlah dia membawa dirinya sebagai pejuang demokrasi tulin.

Ini juga adalah pengenalan kepada kemungkinan yang akan berlaku jika Ambiga bertanding dalam Pilihanraya Umum nanti dan menang. Waktu itu orang akan berkunjung kerumahnya juga, sebab dia mewakili rakyat.

Jadi Ambiga langsung tak boleh merungut!! Tak munasabah seorang wakil rakyat merungut-rungut dan buat laporan polis bila rakyat ingin berjumpa...

Anonymous said...

Ha..ha..haa..haaa.haa...ha..ha..haa.......ha....ha....haaa........haaa.....haaa.....haaa....