Tuesday, October 30, 2012

0 Coming Soon: Video Anwar-Shamsidar Bakal Tersebar ?


Laman suarapakatanrakyat.com yang mendakwa mendapat berita lewat malam tadi menyebut satu rakaman video Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan isteri YB Azmin Ali, Shamsidar Taharin akan tersebar.

Menurut laman itu, rakaman video itu kemungkinan bersumber dari video yang disimpan oleh bekas rakan karib Anwar, Datuk S Nallakarupan yang sebelum ini pernah menyerahkan kepada peguamnya, Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah pada April lalu.

“Laman ini bimbang, Pakatan Rakyat akan sekali lagi terperangkap dengan permainan politik jahat UMNO seperti mana dalam soal penyebaran video lucah pertama yang mengaitkan Anwar dengan seorang pelacur dari China, jika mengambil mudah maklumat ini serta tidak bersedia dari sekarang.

“Dalam kes tersebut, bukan isu video lucah itu sahaja yang menyusahkan Pakatan Rakyat dan Anwar sendiri, tapi kegagalan menunjukkan jam Omega yang didakwa keluarga Anwar tidak hilang sepertimana dakwaan asal oleh perakam video, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, turut menjadi isu politik yang tidak kurang hebat juga,”dakwa laman itu. -AIDC

0 comments:

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates