Tuesday, February 12, 2013

Bodow Giler... Trooper Pakatan Prono Reka Gambar Lucah Untuk Aibkan PM



Inilah hasil didikan Anwar Ibrahim... Nampak sangat diorang ni dah terdesak... Kecewa dengan usaha fitnah selama ini terhadap Datuk Seri Najib yang sering kali gagal, trooper PR sanggup reka gambar lucah semata-mata nak jatuhkan Najib?

Dahla bodow, giler pulak trooper Pakatan Prono ni...

Cara politik PR hari ini semakin melampau. Jarang kita mendengar dari mulut Najib untuk burukkan orang PR, tapi kenapa sanggup puak Pakatan Haram perlakukan Najib sedemikian rupa?

Inikan cara berpolitik yang puak Pakatan Haram agungkan? Merekayasa gambar fitnah dan mengaibkan orang lain? Mungkin semua ini puak Pakatan Haram sedar bahawa transformasi yang dibawa oleh Najib berjaya mematikan Reformasi Pakatan Haram!

Usaha yang Najib lakukan untuk kembalikan sokongan rakyat nampak positif walaupun masih ada segelintir yang tidak dapat menerima. Tetapi hakikatnya, Najib mula mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap Barisan Nasional.

Kalau hanya dengan fitnah, PR dapat memancing undi PRU13, maka teruskanlah menfitnah. Kami orang Islam tetap percaya yang Allah akan berkati perjuangan yang hak.

8 comments:

Anonymous said...

Kah Kah Kah Kah!

TOKGURU86 said...

;)

Anonymous said...

Bila kena batang hidung sendiri baru nak kelupoq!!! tapi bila hampa buat kat orang lain tak pa!!! Rasakan!!!!

Anonymous said...

cai pakatan dah hilang modal... ibarat ludah ke muka sendiri tuiiii

Anonymous said...

SY TAK JUMPA PUN GAMBAR NI DI BLOG PR. SENDIRI BUAT SENDIRI TUDUH. UMNO AMAT TERDESAK. IN SYA ALLAH, PUTRAJAYA MILIK PAKATAN RAKYAT KALI INI... AAMIIN. UMNO HARUS BEREHAT DAN LAKUKAN TRANSFORMASI DGN BERSUNGGUH2 UTK YAKINKAN RAKYAT. LANGKAH LEBIH BAIK ADALAH BUBARKAN SAJA UMNO. MAMAK KUTTY KATA, DAH TAK ADA YG CERDIK DLM UMNO. UMNO JUGA DAH BUSUK SAMPAI KE USUS. MAMAK JUGA KATA, UMNO TAK AKAN BANGKIT LAGI JIKA KALAH DALAM PRU13 INI. MAKNANYA UMNO AKAN TERUS BERKUBUR.

Unknown said...

kamu nampak apa yang lawan kamu buat je ..... kamu tak nak ambil tahu apa yang kawan-kawan kamu dalam "unit media baru" cybertrooper umno buat ... bukan hanya bodow tapi lagi jahat...!!!!

dad8home said...

Gambar yg krang buat memang sah di edit, tapi gambar cina doll dan makan ais krim dlam jamban asli tulin dan original!!,!,

dad8home said...

Ini memang sah bolih kena saman sebab gambar yg di edit. Siapkan duit banyak banyak . Kalau berani di lambung ombak....