Thursday, February 7, 2013

2 Hairie Othman Sakit Otak?


Kalau kita baca apa yang dikatakan oleh bekas pelakon Hairie Othman ini sudah pasti kita akan mengeleng kepala dan berkata dalam hati, "dah gila ke budak ni"?

Kesian bila melihat artis-artis yang dah tak laku terpaksa mencari rezeki dengan mencaci dan menghina orang didalam PAS... Mereka mendapat bayar untuk melakukan pekerjaan yang terkutuk ini disetiap siri ceramah yang mereka hadiri... Apa lah malang nasib parti PAS sekarang ni?

Menyikap kembali sejarah hitam Hairie Othman, bekas pelakon yang menghadapi pelbagai masalah moral dan pernah ditangkap berkhalwat dua kali! Ini pun PAS nak kutip jadi pemimpin? Apa barang!

Bekas pelakon yang perasan hebat ini, sedang bercita-cita untuk menjadi calon PAS di Pendang menggantikan Dr. Hayati Osman yang dilihat terlalu rapat dengan Azizan Abdul Razak dan tidak disukai oleh Mat Sabu, Mahfuz Omar and the gang.

Inilah contoh artis yang masuk PAS kononnya kerana dah dapat hidayah? Jangan tiru, atau ikut aksi mereka kerana mereka boleh merosakkan akidah anda!

2 comments:

Anonymous said...

apanak jadi le budak ni. Masa kau belakon dulu kan bagus, sopan je.. asyik jadi hero dan jadi watak baik. Tetiba kau tunjuk kelaku sebenar... huduh.

Anonymous said...

ya ALLAH!!ape sudah jadi..ayat serta kenyataam murid sekolah pun lebih baik..ape la persepsi keluarga serta anak2 dia klu bace kenyataan tersebut..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates