Friday, March 15, 2013

4 Apa Dah Jadi... Cawangan PKR Cabang Temerloh Naikkan Bendera BN ?


Amat mengejutkan apabila melihat bendera Barisan Nasional (BN) dipasang di atas bendera PKR...

Apa dah jadi... Hampir setiap hari kini terdapat ahli-ahli pakatan yang keluar parti dan menyertai parti-parti gabungan dalam BN. Walaupun tidak berlaku kemasukkan secara besar-besaran, namun kesanggupan mereka meninggalkan parti yang telah mereka sertai sejak berpuluh tahun dahulu membuktikan sebahagian mereka telah hilang keyakinan terhadap pemimpin mereka.

Seperti yang diketahui umum BN sudah buat segala apa yang dijanjikan... Pembangkang hanya janji macam-macam tapi tidak pernah tunaikan. Selamat berkubur PKR!

Mungkin juga ini adalah petanda puak pembangkang akan tumbang sepenuhnya pada PRU 13 nanti...

Adios Amigos!

4 comments:

Anonymous said...

Ataupun mereka ini musang berbulu ayam yg akn menggunting dlm lipatan !! Awas tektik Anwarism

Anonymous said...

Orang dah tak pakai DACING dah la ni...
Kolot dan ketinggalan zaman

KERIS pun TELANJANG....

ha..ha..ha.. mcm orangnya (umno)

Anonymous said...

Ha ah.. Memang orang dah tak pakai dacing.; orang pakai tengok ngan mata sajer.

Itu pasal laa timbangan tak adil.. Lain kali pakai punggoq..

Pi berak kat lain ler, anon 10:13 am..

(Kesian kat macai PKR yang nak tumpang glemer kat sini...)

Wanjah said...

pakai mata pun satu je, macam dajjal, nk pakai mata biar lah dua biji mata ni, tuhan bagi dua, bukan satu.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates