Friday, March 22, 2013

Dakwaan Pengundi Hantu, Rafizi Ramli Salah Fakta! Malunya....



Ha ha ha... apa yang dikalutkan oleh Rafizi ni... Laman portal Mynewshub hari ini mededahkan Rafizi Ramli salah fakta dalam menuduh Papa gomo sebagai pengundi Hantu! Nampak sangat puak ni dah terdesak!

Pagi tadi... Pengarah Strategik (Pengarah Strategik wooooo), Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli sudah buat sidang media untuk mempertahankan bosnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sebagai pekerja yang paling setia dan paling teruja hendak mempertahankan bosnya, Rafizi seperti biasa cuba berlagak bijak dengan membawa isu menuduh Suruhajaya Pilihanraya (SPR) gagal melakukan kerja dengan penuh amanah (takda benda baru ke nak tuduh?).

Rafizi menuduh nama sebenar Papa Gomo, Wan Muhammad Azri Wan Deris dua kali namanya ada dalam daftar pemilih.

Dengan penuh bangganya Rafizi mendakwa;

“That means that 2008 besar kemungkinan dia mengundi dua kali dan 2013 kalau tidak dihentikan dia juga akan undi dua kali.”.

Sayang sekali…

Ada satu aspek penting yang Rafizi terlepas pandang sebelum beriya-iya buat sidang media pagi tadi.

Memanglah ada dua nama yang sama…tapi tarikh lahir jelas berbeza…so nama aje kebetulan sama tetapi sah itu dua individu yang berbeza.

Lain tarikh lahir, lain alamat apa semua.

Dengan penuh keyakinan Rafizi membuat tuduhan berbentuk kutukan terhadap SPR pagi tadi.

Sudah la bergaduh dengan wartawan perempuan sampai nak panggil security guard apa semua…lepas tu keseluruhan kandungan sidang media itu salah kerana melibatkan dua orang yang berlainan…malunya…

Papa Gomo dipukul samseng PKR

Sementara itu Pemilik blog Papagomo, dikatakan dipukul oleh samseng PKR hari ini. Beliau terpaksa menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

"Mujur cedera sikit dikepala dan hanya menerima 5 jahitan sahaja. Umur masih panjang dan selepas ini Gomo akan berjaga jaga dengan lebih berwaspada disamping meminta bantuan rakan rakan lain sewaktu Gomo keluar ke mana mana lokasi,"kata Papa Gomo di blog.

Katanya lagi,"Apa sekalipun yang berlaku Gomo nothing to lose dalam mendedahkan siapa Anwar Ibrahim bapak segala syaitan yang juga merupakan seorang pengamal homoseksual".

"Lawan tetap lawan, kau hantar lah berapa ramai pun Anwar Al Juburi, jangan ingat aku akan berhenti dari mendedahkan kelakuan sumbang kau kaki liwat".

"Buat puak pakatan terutama PKR, kalau anak jantan lain kali lawan secara berdepan. Bukan main ikut belakang pukul curi. Bangsat!!!".

Berita terdahulu: Video Memalukan Rafizi Ramli Gagal Pertahankan Maruah Anwar

7 comments:

ibnu sahdan said...

bukan setakat tarikh lahir.EJAAN nama pun lain.MUHAMMAD dengan MUHD tak sama.EJAAN nama pasti mengikut KAD PENGENALAN.suruh dia pakai cermin mata tebal sikit,dalam 1 inci ke baru jelas penglihatan.

Anonymous said...

Budak ni elok benor kalu bukak kilang pitnah..

Tukar nama jawatan ler... Daripada Pengarah Strategi kepada Pengarah Urusan Pitnah..

Anonymous said...

Kalau dah macai umno tu memang bangang abadi.. Hakhak.. Check la no pengenalan polis dia tu.. Memang tu papagomo pun.. Alahai.. Mcm ni ja standard macai umno?? Hahaha.. Benar la kata mahadet mamak tu.. Orang pandai semua masuk PR.. Tinggal orang bodoh bangang ja dalam umno ni.. Hahaha..

Anonymous said...

Spr kena semak balik....

Anonymous said...

Apa lagi.. kalu betul apa yang dipaparkan... minta papagomo cari mamat yg sorang lagi tu (no IC polis) saman finah rafizi rm 300 juta atau suruh mntak maaf secara terbuka.. ni lah masa dia dah tenggelamkan ahli kelab al juburi tu.

Anonymous said...

Hahaha.. Ada berani ke?? Saman la kalau berani.. Ketua besar nak bubar parlimen pun tak berani, ini pulak anak2 buah nak saman orang.. Puiiii.. Blah la umno oiii.. Hahahaha. Kekalkan kebodohan anda..

Anonymous said...

Hahahahaha... anoy 11.45 kutuk pemimpin PR dia sendiri supaya kekalkan kebodohan yang dia buat...