Saturday, March 23, 2013

5 Komander Dan Penyelaras Utama Gerakan Pengganas Di Lahad Datu Ditahan



Lahad Datu - Dua pengganas termasuk pegawai pemerintah Sulu ditahan menerusi dua tangkapan pada jam 10 malam dan jam 1.20 pagi tadi.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri khalid Abu Bakar dalam sidang media berkata, tangkapan dilakukan bersama pasangan masing-masing di Kampung Tungku dan Semporna.

Ini adalah kejayaan terbesar apabila Komander utama pengganas Sulu dan penyelaras utama gerakan mereka ditahan di Lahad Datu.

Komander utama pengganas Sulu ditahan awal pagi tadi manakala dan penyelaras utama, yang mengaturkan makanan dan minuman sejak mendarat ditahan lewat malam tadi.





5 comments:

Anonymous said...

Dia orang akan datang balik menawan SAbah kerana SAbah adalah milik mereka yg sah. Tanah Melayu mengambil Sabah dgn cara menipu.

Anonymous said...

antara tali barut pengganas anak haram...berada di atas aku ni memberi komen

mat saga said...

wooi anon 1:37...

kalau lanun sulu nak datang balik siap bawak mak bapak dgn segala anak beranak tok nenek dia beribu ribu orang pun tak pe... tak ada hal punye... kalau askar dgn polis tak tak ada pun aku sanggup berperang dgn dorang... sial celaka babi tonyok punya lanun kiram niee

Anonymous said...

budak tu bodoh benggong buta sejarah sungguh!tipu konon!!!kalu dh tak thu jalan cerita dia,jangan dok buat pandai2!!!sah mu ni jenis tali barut,,,aku nk tnya mu,kalu rumah mu orang ceroboh masuk mu nk buatpa????.jm

Anonymous said...

Bila melayu yang tak tahu bahasa melayu ituLah jadinya.
Makna "PAJAK" pun dah tak faham ke? Apa makna "LEASE"?

Hanya manusia yg MUNAFIK Dan FASIK sahaja yang akan mengaku tanah PAJAKAN itu ialah tanah nya sendiri.

APAKAH MAKNA DALAM BAHASA MELAYU "PAJAK" TU = BERI..???

Kenapa BODOH tahap BANGANG kau orang Melayu ni....??

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates