Friday, March 15, 2013

8 Pemuda Lancarkan Gerakan Menolak Penipuan Pembangkang (GEMPAK) Petang Ini


Rakan-rakan blogger serta penggiat alam maya di jemput hadir bersama-sama YB Khairy Jamaluddin dalam Sidang Media Ketua Pemuda UMNO Malaysia melancarkan Gerakan Menolak Penipuan Pembangkang (GEMPAK) pada hari ini Jumaat 15 Mac 2013 jam 5.30 petang di Dewan Sri Endon, Tingkat 23, PWTC.

Juga kepada yang tidak berkesempatan saksi Live Streaming www.B1M.TV Sidang Media YB Khairy Jamaluddin serta melancarkan Gerakan Menolak Penipuan Pembangkang (GEMPAK) dijangka keudara jam 6.00 petang.

8 comments:

Anonymous said...

buang masa tenguk!!!mat lanun nak tipu lembu2 teruskan lah!!!!

Anonymous said...

Tahniah KJ terus bongkarkan penipuan pembangkang..
Umno perlu ada amai pemimpin seperti KJ!

Anonymous said...

kah kah kah.....emm...brp kerat jer yg datang tu...ptg jumaat ni org sibuk nak amil anak, shopping, balik kampung...bagggaiiiii

Anonymous said...

Weiiiii Khiri,
Monyek2 kau tu tiap Jumaat sibok buat domo kat Penang tu apa hal???
Dah tak terkawa;l ke monyet2 kau tu???
Atau....kau tu yang dah dipinggirkan?

Anonymous said...

Piiiiiiirahhhh mamat Khiri.
Orang UMNopun dah tak pandang kau tu...
Sobab tu kona lotak ket topi jo.
Pak mentuo ado boleh la meninggi....
Kang...Pak mentuo doh kona tondang...duduk topi pagor la kau!
Jadi pencocai machai la kao...

he..he..he..

Anonymous said...

Terlalu banyak penipuan dan fitnah oleh orang2 Parti Pembangkang. Terlalu keji mereka ini sehinggakan terpaksa mengambil pendekatan sedemikian. Dan sejak pembangkang naik sikit ni, bangsa2 lain yang bukan Melayu pun dah mula naik kepala.

Pergi aje ceramah Pembangkang.. tak habis2 dengan memburukkan orang lain dan penuh fitnah, fitnah, fitnah.. semuanya demi politik.

Pembangkang hanya tahu merosakkan akhlak dan merosakkan keamanan.

Saya sokong usaha GEMPAK ini. Wasalam.

Anonymous said...

I SUPPORT THIS EFFORT!

- Anonymous Voter.

Anonymous said...

AKU PALING BENCI LANUN UMNO YG MEROMPAK DUIT RAKYAT....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates