Thursday, March 7, 2013

4 PM Akan Ke Lahad Datu Hari Ini


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hari ini akan berada di Sabah bagi memantau Ops Daulat yang dilancarkan sejak tiga hari lalu.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, berkata kedatangan Perdana Menteri ke lokasi pertempuran adalah bagi memberi semangat kepada anggota polis dan tentera yang terbabit dalam operasi berkenaan.

“Beliau juga ingin melihat sejauh mana kemudahan logistik dan beberapa peralatan yang digunakan. Selain itu, Perdana Menteri akan meninjau kebajikan anggota keselamatan bagi menyuntik semangat mereka,” katanya pada sidang media bersama Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein di sini, sebentar tadi.

4 comments:

Anonymous said...

Kalau dtg sana suruh masuk hutan, bawa senjata dan duduk di barisan hadapan memimpin anggota tentera. Itu baru dikatakan 'WIRA PEJUANG". Bukan dok main lawat dan bagi ucapan, lepas tu "cau" balik duduk kat rumah.

Bila dh selesai operasi, tup-tup, muka dia juga yg naik......"WIRA PEJUANG". Sedangkan yg bermati-matian ialah anggota bawahan.

Pergi kat Ghaza, dengar letupan bom dah kecut masai muka...cepat2 nak balik.

keh..keh...keh.....

"WIRA PEJUANG TAHI KUCING". Hanya lembu2 sahaja yang mengangkat dan memberi penghormatan yang macam tu.

Anonymous said...

Ngoknya...Yang berjuang tu semuanya
terlatih...
Menembak musuh bukan kepakaran
ds pm. Tugas pm adalah mentadbir negara....tugas pembangkang adalah
membangkang 24 jam.Tugas kau mencacai...
Tapi, ada sorang yg pandai menembak
segala jenis lubang.Ce teka, siapa? ?

Anonymous said...

baik ko aje yg g sbb nk sahkan cite lakon atau betul ..cacai cacai sedey la dgn org mcm ko ni

Anonymous said...

Aku pertikaikan bukan apa? Tak semena-mena dapat title "WIRA". Dapat title "PEJUANG".
Baru pergi melawat....balik,,, terus dapat title.

Perghhhhh.....lembu mana la yang bagi title kat orang macam tu?

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates