Monday, March 11, 2013

7 Video Blogger Pembangkang Mengamuk... Marah Wartawan Cabar Bapa Saiful Sumpah Laknat

Inilah dia blogger Tulang Besi @ Rahman Talib

Nama je gempak tulang besi tapi kih kih kih... tang mana yang besinya tu? buat malu nama melayu je lah mamat ni.....

Agendadaily - Ewah...ewah..mak datuk kau... ingatkan penghulu pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim saja suka angin satu badan kalau wartawan tanya soalan panas yang rumitkannya...rupanya penyakit ini dah berjangkit sampai ke blogger pembangkang.

Hello...soalnya apa hak kau nak mengamuk macam orang hilang akal hanya kerana wartawan nak tanya soalan.



Perangai kartun ini berlaku di tingkat bawah ibupejabat PKR di Tropicana dekat Petang Jaya tengahari Isnin.

Ia berlaku selepas sidang akhbar Azlan Mohd Lazim,bapa Saiful Bukhari Azlan untuk umum dia masuk nak  jadi ahli PKR.

Blogger pembangkang Tulang Besi  tu telah sergah wartawan Agendadaily  (Noor Hasilah) gara-gara geram bertanya kepada Azlan berani tidak bersumpah laknat untuk buktikan dia benar.

Jawab soalan berkenaan,Azlan kata dia tidak mahu kerana anggap ia tidak bawa apa-apa makna.

Hairan apa salahnya tanya soalan berkenaan.Ini kerana itu antara jawapan yang semua orang nak tahu dari Azlan.

Ia adalah natural question yang patut ditanya oleh mana-mana wartawan mengenangkan Saiful sendiri dulu sudah sumpah laknat di dalam masjid Wilayah Persekutuan kerana dakwa benar Anwar liwat dia.

Apa ke halnya si Tulang Besi Urat Dawai ini nak melatah macam kucing hilang anak.


Soalan lojik pun tak boleh tanya ke?

Selain angin pada wartawan Agendadaily dia juga mencerca Utusan,TV3 dan Berita Harian.

Amukannya itu hanya terhenti bila disabarkan oleh seorang yang berada dekat situ.

Kebebasan media jenis apa yang kau orang belajar ..ekkks.

Ini macam mau perintah kerajaan....dan lawaknya dok janji bukan main nak jamin baiiikkk punyyya kepada media bebas sebebasnya.

Ringkas cakap.... peeewwweeet .- Oleh Noor Hasilah Ismail

7 comments:

Anonymous said...

Syabas Tulang Besi...
Wartawan macai2 tu memang berotak lembu...memang patut di macaikan.

Anonymous said...

memang utusan malaysia dengan tv3 tu media haram jadah paling bangsat didunia.. celaka utusan meloaya dengantv3suku pukimakkkk... memang barua besar dua media ni...

Anonymous said...

wartawan pro umno lah yang kasi pecah belah orang melayu.. utusan malaysia suratkhabar penabur fitnah no 1 dunia, tv3 saluran pukimak paling haram jadah.. memusnahkan kedaulatan orang melayu..

Anonymous said...

kesian pencacai anugay semuanya meroyan... taksub pada al juburi..

Anonymous said...

harap pencacai semua jgn asyik nk baca harakah je... buka la minda sikit!!

Faerie_Princess said...

iyo lahhh.. harakah je yg tepat, benar dan telus. suara keadilan je la yg adil dan saksama.... media lain tu asal siar berita keburukan PR je semua tak betul, fitnah.. "Anugerah Tuhan" tu suci sesucinya, bersih, telus, berwibawa.. baca harakah mcm baca komik gila2 jer.. sandiwara dan sgt menggelikan hati..

Anonymous said...

Harakah,daari 1st page till laas page keje nk mngutuk!duk tuding jaari ckp presss pro UMNo cmtu,ksian golongan pembangkang ni,da buta hati!apedaaAaaaaaa..dorang meroyaan xtentu psl..euuuwww..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates