Friday, April 26, 2013

4 #PRU13 - Bila Pelakon Seks, Vivian Bersama Nurul Izzah…


BARU-BARU ini pasangan KO-TOR-VERSI, Alvin dan Vivian mencetuskan kegemparan apabila Vivian memuatnaik gambar seksinya sambil memegang bendera Barisan Nasional (BN).

Apalagi ketika itu bersoraklah penyokong pembangkang…dakwa mereka lihatlah betapa murahnya BN hingga pelaku adegan seks seperti Vivian pun menyatakan sokongan terbuka pada parti berkenaan.

Terbaru Vivian memuatnaik dalam FB gambar mesranya dengan Nurul Izzah, jadi sekarang bagaimana pula?

Kami biarkan gambar di atas ‘menceritakan’ segalanya…anda tafsirlah sendiri...

-Mynewshub

4 comments:

Anonymous said...

Birds of feathers flock together

Anonymous said...

Itu bukan Nur izzah, jangan nak fitnah lagi. Lu tak pandai cari orang yang pelanduk serupa.

Anonymous said...

Betul2.. tu tupai.. tgk muka betul2... dah mcm chipmunk pun..

Anonymous said...

hancur la negara malaysia kalau anak nuar ni ado lagi.....sepakat molek dengan vivian nih......ajaran bapak kan......

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates