Sunday, April 14, 2013

9 #PRU13 Nik Aziz Jatuh Sakit Pasal Video Seks Stopa Ali?


Hasrat penyokong Pas untuk mendengar 'kata-kata hikmat' bagi dijadikan semangat menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) daripada Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat terbantut apabila Mursyidul Am parti mereka hanya berucap tidak sampai 10 minit di dalam program yang diadakan di sebuah padang berhampiran Pejabat DAP Pulai di sini malam tadi.

Nik Aziz, 82, yang kerap berhadapan dengan masalah kesihatan juga terpaksa duduk untuk menyampaikan tazkirah ringkasnya.

Bagaimanapun, Menteri Besar Kelantan itu langsung tidak menyentuh tentang pendedahan rakaman video seks terbaharu melibatkan seorang individu yang didakwa mirip Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali.

Selang beberapa minit Nik Aziz menyampaikan ceramah, segelintir pengunjung yang terdiri daripada kaum Cina dilihat meninggalkan kawasan berkenaan.

Sepanjang berada di lokasi ceramah, Nik Aziz juga terpaksa dipapah oleh Unit Amal Pas sebaik tiba dan meninggalkan majlis kerana kepenatan, walaupun sebelum ini menegaskan yang beliau akan bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) dan seterusnya hatta terpaksa berkerusi roda sekali pun.

Nik Aziz tiba di negeri Johor bagi mengumumkan calon Pas Johor bagi kerusi Parlimen dan kerusi DUN di sebuah hotel di Johor Bahru, namun segera beredar bagi mengelak daripada berjumpa wartawan di dua majlis berasingan.

9 comments:

Anonymous said...

nafsu dunia mengatasi segala galanya...amaran demi amaran dari ALLAH tidak di endahkannya....malaikat pencabut nyawa menilik mukanya 70 kali sehari.....hairan sambil berkata malaikat maut...."tak sedar sedar lagi hamba allah ni???"

Anonymous said...


manusia biasa yg tak sedar diri. pork najis pikul dosa dari kelantan bawa kejohor kerana bersengkongkol dengan bapak komunis kitseong, daulat johor tidak terima 2 manusia ini kerana niatnya nak hancur keamanan dan kesejahtraan johor. bala pork najis dan kitseong membawa ke maut kerana sumpah orang johor.

wak kardi

Borneo Bullet said...

nasihatkan warga emas ni supaya bersara dari berpolitik.. dah tenat sangat aku tengok..

Borneo Bullet

Anonymous said...

Sakit sebab salah makan. Di Johor Nik Aziz kena berhati2 nak makan krn disini pengusaha makanan banyaknya org Umno. Haram tu. Nak sembahyang pun tak boleh dimasjid2 kerajaan, nanti tak dapat pahala sebab semua masjid puak Umno yg bina. Jadi sembahyang saja dimarkas Pas atau tepi jalan.

Anonymous said...

Kalu semua haram sampai ke masjid..jangan buat markas kat johor la macam tuh..bodoh nak mampus..lahanat..pukimak

Anonymous said...

Woi Jaga sket mulut ko jgnla mencarut. Yg boleh mencarut PorkNik dan sekutunya joh! Orang lain jgn ikut tau. Amaran dari Kerajaan 1Malaysia.

Anonymous said...

Aku pergi mekah ari tu tak ada pulak orang Islam sedunia sembahyang lain lain masjid.. semua sembahyang diMasjidilharam Walaupun disana macam2 mazhab yg di anuti, ni PAS apahal pulak.. mulia sangat ke masjid korang tu.

Anonymous said...

Masjid pas untuk orang pas, bila orang bn datang. mata sorg2 jadi besar.


Bahkan sesama islam satu al-quran.

Anonymous said...

wahai puak2 UMNO.. jgn duk diBODOHkan oleh UMNO... berita penipu dari blog yg hangpa baca ni... sat kata tenat...sat kata lain.. BODOH puak2 UMNO... ht
tp://pecahpalakmikir.blogspot.com/2013/04/nik-aziz-rebah-pengsan-angkara-logo-pas.html..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates