Wednesday, April 17, 2013

#PRU13 Penduduk Kesal Anwar Tidak Hadir Ceramah di Segamat


SEGAMAT: Sebahagian penonton bertindak 'angkat kaki' selepas calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) Parlimen Segamat Datuk Chua Jui Meng mengumumkan Penasihat parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak dapat hadir pada ceramah yang diadakan di sini malam Selasa.

Anwar yang diuar-uarkan melalui beberapa poster di sekitar Segamat akan memberi ceramah di dua kawasan di sini diberitahu sedang sibuk mempengerusikan mesyuarat parti itu di Kuala Lumpur.

"Saya minta maaf kerana Datuk Seri Anwar tidak dapat sampai kerana mesyuarat Pakatan Rakyat masih belum tamat lagi.

"Tetapi beliau berjanji akan datang berjumpa orang Segamat sebelum 5 Mei nanti," ujar Chua sebelum memulakan ceramah, di Taman Yayasan, malam Selasa.

Bagaimanapun, selesai saja pengumuman tersebut sebahagian penonton yang rata-ratanya penduduk tempatan mula beredar daripada lokasi dengan perasaan kecewa tanpa mendengar ceramah daripada Jui Meng.

Inilah dia puak pembangkang yang lebih pentingkan diri sendiri dari rakyat!

4 comments:

Anonymous said...

bogger pun penyamun,makan duit haram tiap2 hari utk diri dan anak bini!!!

Anonymous said...

Ok juga daripada ko anon 1254 anak haram hasil daripada bapak kongkek ngan pompuan lain n mak pula main ngan jantan lain dan lahirlah ko anak haram yg memang haram jadah... len kali jgncakap kat org klu tak nak orang cakap kat kita.

Anonymous said...

Assalamualaikum.marilah kita sama sama sembahyangn hajat..jangan tak percaya pada janji Allah..Allah akan tunjukkan..mari kita sama sama sembahyang hajat 40 hari berturut turut..lagi ramai lagi bagus..Allah akan tunjukkan siapa yang benar..jangan lupa pada Allah..Yang benar akan terserlah jua akhirnya..apa yang perlu digusarkkan..percaya pada perancangan Allah saudara semua..Kita yang selalu lupa padanya..tak yakin padanya..tak percaya pada hukumannya didunia ini..Allah akan tunjukkan sejelas jelasnya..Marilah kita semua sembahyang hajat bersungguh sungguh..Masanya telah hampir tiba..siapa yang batil dan siapa yang benar..Allah akan tunjukkan pada kita tak kira siapa kamu pembankang atau pemerintah..

Anonymous said...

Saya dah solat hajat & istiqarah ketika anwar di pecat dahulu, dan sehingga kita hati saya tetap mengatakan ANWAR memang mengalami masalah moral. PAS bukan islam tapi syiah.