Thursday, April 11, 2013

22 #PRU13 #TolakPR - Mari Tengok Video Mustapha Ali Dan Awek Indon


Ini dia video yang di tunggu sudah keluar..... Huncur PAS!!!!! http://youtu.be/Mf5PgVYS27A

22 comments:

Anonymous said...

Kenapa tunjukan kebodohan.

mahadzira said...

sorry bro mana video penuhnya..rasa bukan mustafa sebab muka tak berapa sama dan ini video lama lah...polis dengan cerita dah tahan pengedarnya. kenapa edit video jadi pendek? tq admin

Anonymous said...

malaysia negara sex sbb diluluskan olih kerajaan umno/bn haprak!!!

Anonymous said...

jgn mudah tertipu...gambar si tertuduh tu mmg betul...tapi DIMASA YG BERBEZA dgn gambar wanita tersebut...maksudnya rakaman tersebut berlaku di 2 masa yg BERBEZA...mmg bertujuan nak menipu rakyat kononnya wanita tu sudah bersama dgn si tertuduh...cuba bagi gambar mereka sedang mengongkek boleh? MESTI X BOLEH BAGI PUNYA...pasal 2 2 berada diwaktu yg berbeza...yg sama hanya bilik dan prob2 yg se akan2 sama dgn video tertuduh

Anonymous said...

Habis gambar yg telanjang tu gambar mustapha ali barulepas berak erkkk..

Anonymous said...

Macai kata gambar 2 masa yg berbeza pulak dah... Orang sengaja nak tunjuk gambar 'warm up' jer dulu. Kasi tuan punya badan berpeluh dulu.
Video 10 minit tu... Kalau tuan punya badan mngaku kalah, cukup sampai stakat ini dulu jer. Kalau tuan badan nak lawan dan nak nafi, lagi panjang citer ni..

Anonymous said...

Kau ternyata kecewa... Itu pasal kau meroyan... Orang lain mengongkek; orang lain ko haprakkan..

Guna otak, bro.., barulah x sesat...

melayuinsaf said...

kalau rakyat malaysia cerdik...cuba fikir apa motifnya???? nak menjatuhkan lawan politik je, parti mana lawan PAS????? UMNOporno le...PKR takkan bodoh nak pelingkup peluang DSAI utk ke Putra Jaya...fikirlah dgn akal yg waras & dibimbing iman...mdus operandi video sex di popularkan oleh parti/puak mana??? UMNoporno & co...jd boleh agak siapa mastermind video ini...UMNOporno menambahkan level kejijikan di Malaysia...

Anonymous said...

hidup porno utk umporno..busuk sampai ke perut

Anonymous said...

Inilah yang dikatakan gelombang blue

Anonymous said...

wahai semua manusia di bumi malaysia...adakah kamu tidak takut dengan allah..fitnah,mengumpat,melaga-lagakn manusia,zina,rasuah dan mcm2 lg...sambil kita sibuk mencari sape yg benar dan hebat.syaitan berteriakan kegembiraan ...fikirkanlah..tentang azab allah...bertaubatlah sblm kita bertemu dgnnya...

Anonymous said...

Hidup UMporNO.

Anonymous said...

Hidup UMporNO!! Gelombang blue melanda!!

Anonymous said...

x payah nk tegakkan benang yg basah..PAS dh jadi PARTI AJARAN SESAT.buka mata skit hamba abdi PAS..ada juga penyokong PAS yg bodoh menyalahkan umno..dh la pemimpin tak betul..menghalalkn yg haram..kalimah ALLAH pn x pertahankn..bagi kafir laknat pijak kepala..bodoohhh

Anonymous said...

cuba tengok blog dari kedah ke KL video penuh der...

Anonymous said...

tengok blog dari kedah ke KL..Nampak macam dia laa.

Anonymous said...

Masyaalah sebijik macam dia. Aku dah tertengok video penuh tu dalam Dari Kedah ke KL...Aku rasa bukan edited...Nauzubillah..

Anonymous said...

Aku tak nak subahat bela dia laah..Moga diampunkan Allah SWT

Anonymous said...

Dah tegok video penuh dari Kedah Ke KL. Entahlah dia ke tidak...Dosa je menuduh orang..lebih berdosa lagi pelaku video seks tu..

Anonymous said...

Bukan ke boleh mendedahkan keburukan pemimpin..supaya rakyat tau apa punya jenis pemimpin....

Anonymous said...

Assalamualaikum.marilah kita sama sama sembahyangn hajat..jangan tak percaya pada janji Allah..Allah akan tunjukkan..mari kita sama sama sembahyang hajat 40 hari berturut turut..lagi ramai lagi bagus..Allah akan tunjukkan siapa yang benar..jangan lupa pada Allah..Yang benar akan terserlah jua akhirnya..apa yang perlu digusarkkan..percaya pada perancangan Allah saudara semua..

Anonymous said...

Hadi:Islam benar aibkan pemimpin

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates