Friday, April 12, 2013

2 #PRU13 #TolakPR - Mustafa Ali Enggan Jawab Isu Video Seks, Serah Pada Peguam




KUALA LUMPUR – Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata, beliau tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai video lucah yang diedarkan.

Dalam satu kenyataan ringkasnya kepada Harakahdaily, Mustafa berkata, “Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan.”

KENYATAAN MEDIA

Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan.

Datuk Mustafa Ali
Setiausaha Agung.


Dah kantoi kena la guna peguam! Ye.. Ye... Kami percaya itu bukan pemimpin PAS yang dimaksudkan.... Malah video besi tak boleh jadi saksi untuk dijatuhkan hukuman kepada pemimpin yang mempunyai perangai yang tak senonoh itu! Hebatkan bila kena batang hidung puak pembangkang punya la pusing macam hampeh! Rakyat bukan bodo! Rakyat tahu menilai yang mana baik dan buruk!

2 comments:

Anonymous said...

Dah CHECKMATE, Stopa...
Dok diam2 jer ler...

Berita dari gunung said...

Lepas ni HADI AWANG akan ubah pendirian terhadap ANWAR IBRAHIM.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates