Saturday, April 13, 2013

9 #PRU13 #TolakPR Skandal Video Seks... Mustafa Ali Terus Lari Dari Wartawan!


Semenjak video seks tersebar yang membabitkan Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali, sehingga kini beliau enggan sama sekali berdepan dengan wartawan.

Bernama melaporkan ketika mengadakan ceramah di Dungun Terengganu semalam Mustafa cuba mengelak daripada berdepan pihak media... selepas Mustafa hadir pada satu majlis sebaliknya berkata “sudah-sudah saya dah beritahu saya tak nak cakap apa-apa saya dah serah kepada peguam itu saja dan tidak berbaloi kalau saya bagi komen ” Selepas itu Mustafa masuk ke dalam kenderaannya dan beredar.

P/S: Jika kebenaran berpihak pada Stopa Ali... Kenapa beliau harus takut berhadapan dengan wartawan? Kenapa perlu lari dan lari.... sampai bila Stopa Ali akan terus melarikan diri???

JAWABLA STOPA ALI!!!

9 comments:

Anonymous said...

Mungkin dia malu nk berdepan wartawan sebab lupa pakai spender....

hanizam said...

si stopa takut wartawan tanya warna ape spender hari ni dia pakai??

tak pun, dia takut kena tabya, brand ape dia pakai?? nak jawab spender pasar malam, malu pulak...jatuh standard SU agung pakai spender 4 helai rm10 ringgit..

Anonymous said...

RAKYAT TOLAK PARTI FITNAH DAN LUCAH.

MAMPOS UMNO/BN KALI NI....
RAKYAT SEKARANG BUKAN MACAM DULU BOLEH DIGULA2KAN DGN MAINAN BANGANG.

HANCUR UMNO...HANCUR UMNO...HANCAUR UMNO.

Norihan Nordin said...

InsyaAllah panjang PEMERINTAHAN UMNO Melayu Islam Sunnah serta Berkat doa mukmin dan mukminat dan kepimpinan yg ADIL dan dirahmati ALLAH SWT!! #tolakPAKATANRAKYAT #PRU13

Anonymous said...

Allah tak akan terima permohonan orang yang suka buat fitnah ni mat woiiiii.... Malah orang yang akan buat fitnah ni kan di azab di akhirat nanti. Silap2 di dunia allah akan balas....

Rakyat akan tolak politik samseng, fitnah dan lucah UMNO ni Mat woiii...

Kau orang akan tengok nanti...UMNO akan terbongkang dan sasau macam orang gila.

Anonymous said...

Ini bukan fitnah dah Mat ooi..; ini pembongkaran perangai buruk pemimpin yang bercakap nak menegakkan hukum Allah di bumi Malaysia.

Bukan BN yang suruh dia pi pakai spender tu, Mat ooi..! Dia yang pilih sendiri..

Rancangan ini bukan BN yang rancang, Mat ooi... Ini rancangan Allah jua...

PR merancang, Mat ooi.., tetapi rancangan Allah lebih tepat...!!

Anonymous said...

Penyokong pakatan semua bangang2,asal pemimpin ko buat zina korg cakap umno.inilah penyokong pakatan yg terlampau taksub smpaikn pemimpin mereka buat zina pun masih salahkan org lain.skrg tuhan dh tunjukkn kebenaran,banyak ulama2 di kelantan dan kedah nekad menyong umno.ini fakta bukan auta.ramai penyokong pakatan keluar parti dan sertai umno.insyaAllah Pru 13 Barisan Nasinal Menang besar termasuk di Kelantan..Amin.

Anonymous said...

Ini bukan fitnah lagi tapi bukti yang menggunakan camera HD yang sangat jelas. Sekurang-kurangnya video Anwar tu agak kabur, jadi boleh juga dia menafikan. Kalau kita tengok pemimpin bukan Islam pun, gentlement akan terus mengaku dan biar rakyat menghukumnya. Yang pemimpin PAS ni. bukan setakat tak mengaku salah malah siap nak menghukum orang lain pula atas dosa besar yang dilakukannya. Kalau pemimpin parti lain, mungkin boleh diterima tapi ini pemimpin parti Islam yang merasa merekalah paling Islamik dari orang lain yang melakukan perkara terkutuk ini. Adakah ini ciri-ciri seorang pemimpin dari sebuah parti Islam, malahan parti tersebut juga tak merasakan perbuatan ini adalah satu isu moral yang amat berat dalam Islam.

Anonymous said...

roti spender satu......

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates