Saturday, April 6, 2013

#SaveKedah @shaifulhazizy - PAS Terdesak Ambil HAMPAS Yang Di Buang UMNO


PAS kutip hampas yang di buang UMNO kerana mempunyai masalah moral untuk dijadikan Perdana Menteri bayangan Pakatan Haram.

Ketua Pemuda UMNO bahagian Merbok, Datuk Shaiful Hazizy yang membayangkan PAS terdesak mengangkat Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri setelah dibuang dari UMNO kerana mempunyai masalah moral!

Video url: http://youtu.be/BRh-6zLuHz0



Katanya lagi, Tidak ada masalah bagi UMNO sekiranya Pakatan Haram mengatakan UMNO mengambil hampas yang telah di buang seperti C.N Al-Afghani kerana C.N Al-Afghani merupakan perjuang yang benar-benar menegakkan Islam berbanding Anwar Ibrahim yang merupakan hampas dari UMNO dan di buang kerana mempunyai masalah moral yang cukup teruk.

Pemimpin PAS dan penyokong PAS yang kononya memperjuangkan Islam hanyalah menjadi tuli apabila Anwar Ibrahim yang mahu di lantik mereka menjadi Perdana Menteri bayangan melakukan perkara yang bertentangan dengan Islam, melakukan perkara-perkara yang di larang oleh Allah S.W.T. Malahan demi kemarukkan Putrajaya, PAS tidak kisah sekiranya mereka terpaksa menjilat kekotoran Anwar Ibrahim asalkan dendam mereka untuk mengalahkan UMNO sejak sekian lama tercapai.

Sudah jelas PAS lebih hina dari UMNO apabila menyokong hampas kotor yang di buang UMNO kerana mempunyai masalah moral berbanding UMNO yang mengutip hampas dari PAS yang ikhlas memperjuangkan Islam.

No comments: