Monday, April 1, 2013

4 #TolakPR Skandal Seks - Ahli Majlis PKR Kantoi Skandal Dengan Naib Pengerusi Wanita?



Panas! Gambar Naib Pengerusi Wanita PKR Penang di dogie oleh Ahli Majlis, Tan Seng Keat di sebarkan meluas di Internet sejak beberapa hari ini... yang menjadi persoalannya siapakah yang menjadi dalang penyebaran gambar lucah ini ?

Tak sudah-sudah PKR ni dengan adegan terlampau yang dipertontonkan kepada rakyat!

Ye lah ini semua salah UMNO/BN, puak-puak diorang ini tak salah... Kalau diaorang berzina dan meliwat... UMNO juga yang salah. Sebabnya Cybertrooper-UMNO yang sebarkan gambar dan video mereka...

Puak-puak pemimpin pembangkang ni yang berseronok amal seks bebas dan seks songsang sentiasa diangkat dan dijulang!

Orang lain yang sedap tongeng menongeng, pihak yang mahu menegakkan kebenaran pula dapat nama buruk.

Dimanakah keadilan?

Itulah dunia akhir zaman !!!

4 comments:

RashidAli said...

Parti Konek Robek aka Parti Kemaluan Rampant!!!Wekkkkkk (muntah hijau)

Anonymous said...

Hai....tak habis2 dgn FITNAH kau orang ni ye!
Bila nak bertaubat hah?
Umur tu panjang lagi ke rasanye?

Anonymous said...

dlm paper utusan hari nie kecohla kata si khairul fahmi tue hina nabi saw...tp klu tgk2 blk kenyataan dia...mmg yg ska bt fitnah sex,lucah,telanjang smua kerja2 jahat umno...tgk lucah,sex,ingat umno,sbb rata2 bloger2 umno fitnah yg sgt jahat..lucah dan sex dh jd sebati....bknkah zaman rasulullah jg org2 arab jahiliyah menggunakan cara yg sama dgn memfitnah ummul mukminin dgn fitnah yg jahat sbegini....???jwpnnya mudah org yg jahat yg x berpandukan al-quran akan ikot sama kerja2 kaum musyrikin zaman dulu... ADAKAH ANDA MERASA TIDAK AKAN MATI??tgu lah azab dari AZAB DARI ALLAH...

debu khayalan said...

bubar la cepat...makin menjadi jadi fitnah umno ni....mcm org hilang akal dah aku tgk...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates